andrzejtabaka80 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam posiadam A4 97 rok autko spisuje się ogólnie dobrze. Tylko posiada jeden mankament. Kiedy odpalam ja rano Dlugo kręci około 10s i jak odpali jest Kopka białego dymu. Kolejne rozruchy wzorowe. Poradzi kos coś z tym? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - temat przeniesiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Sprawdź kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 A świece żarowe masz wszystkie OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtabaka80 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Kat wtrysku ustawilem. Świece żarowe grzeja. Sprawa wygląda tak jak by gdzieś paliwo schodzilo. Przewody koło filtra powymieniane. Zastanawiam się czy nie zastosować zaworka zwrotnego ale czy to coś da?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zawartość dodana 2 minutes later Tak się dzieje po dłuższym postoju później pali ok na jeden obrot. Chwilowy biały dym po odpaleniu świadczy chyba o braku paliwa? Chyba że się mylę ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Przed wymianą przewodów było ok? Do sprawdzenia: wszystkie węże w okolicy filtra i pompy - cybanty, pęknięcia. Na filtrze trójnik powrotu i pod filtrem odwodnienie sprawdź. Po jeździe zgaś wóz i niezwłocznie głowa pod maskę i słuchaj czy gdzieś nie syczy, popryskaj atomizerem połączenia węży i i słuchaj - może coś znajdziesz. Te czynności zajmą Ci z 5 minut. Potem, jak nic nie znajdziesz, możesz wstawić wężyk przezroczysty w miejsce gumowych, zamieniaj po kolei , przegoń wóz, a potem popatrz na zapalonym czy bąble się pokazują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtabaka80 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Problem rozwiązany winowajcą był zaworek na filtrrze paliwa. Puszczal powrót odrazu do baku i paliwo schodzilo. Po wymianie problem ustapil pali rano na dotyk. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Gratulacje ? W takim układzie szerokości i bezawaryjności! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się