adaskobilu Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Witam, Od pewnego czasu wspomaganie w moim Audi działało bardzo słabo (w skrajnym położeniu bardzo ciężko chodziła kierownica i słychać było buczenie jedynie, gdy wkręciłem go na wyższe obroty wspomaganie wracało) zauważyłem, że na pompie jest parę kropel płynu. Po przeczytaniu paru wątków na ten temat postanowiłem przepłukać cały układ i wymienić płyn na Febi 6161. Stary płyn był koloru czarnego. Po płukaniu i wymianie płynu odpaliłem samochód i kręciłem kierownicą, aby ostatecznie cały układ zapełnił się płynem. Problem nie ustąpił i zauważyłem, że pompa cieknie. Dziś wymontowałem pompę i chce ją oddać do regeneracji. Moje pytanie jest następujące czy należy płukać jeszcze raz cały układ przed zamontowaniem zregenerowanej pompy? Jeżeli tak czy da się to zrobić, gdy wyjąłem pompę z samochodu?
adaskobilu Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Dzięki za odpowiedz. Facet od regeneracji powiedział mi to samo. Założę pompę po regeneracji i od nowa zacznę przepłukiwać układ nowym płynem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się