Skocz do zawartości

adaskobilu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adaskobilu

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

316 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adaskobilu

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedz. Facet od regeneracji powiedział mi to samo. Założę pompę po regeneracji i od nowa zacznę przepłukiwać układ nowym płynem.
  2. Super, czekałem aż ktoś to opisze tak dobrze.
  3. Witam, Od pewnego czasu wspomaganie w moim Audi działało bardzo słabo (w skrajnym położeniu bardzo ciężko chodziła kierownica i słychać było buczenie jedynie, gdy wkręciłem go na wyższe obroty wspomaganie wracało) zauważyłem, że na pompie jest parę kropel płynu. Po przeczytaniu paru wątków na ten temat postanowiłem przepłukać cały układ i wymienić płyn na Febi 6161. Stary płyn był koloru czarnego. Po płukaniu i wymianie płynu odpaliłem samochód i kręciłem kierownicą, aby ostatecznie cały układ zapełnił się płynem. Problem nie ustąpił i zauważyłem, że pompa cieknie. Dziś wymontowałem pompę i chce ją oddać do regeneracji. Moje pytanie jest następujące czy należy płukać jeszcze raz cały układ przed zamontowaniem zregenerowanej pompy? Jeżeli tak czy da się to zrobić, gdy wyjąłem pompę z samochodu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...