smartpc Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, jaki trapi mojego dobrego znajomego z jego autem. Pacjent to Seat Leon 1.8 silnik AGN bez turbo (brak również instalacji LPG). Auto zostało oddane do "zaufanego" mechanika na zmianę rozrządu + ogólny przegląd. Po odebraniu auta zaczęły się pojawiać problemy z nadmiernym dymieniem tuż po porannym odpaleniu silnika, znacznie spadły osiągi silnika (czuć było, że gorzej się zbiera) oraz nadmierna konsumpcja benzyny (średnia to grubo ponad 12l/100km). Po podłączeniu auta do kompa zdiagnozowaliśmy walniętą przepływkę - ta już wymieniona i auto wróciło do normy, jeśli chodzi o reakcje na pedał gazu, natomiast reszta problemów nadal się utrzymuje. Leon wrócił do warsztatu na poprawki po rozrządzie i mechanicy po "diagnostyce" stwierdzili: - zwarcie na czujniku płynu chłodzącego, co niby powodowało zalewanie się świec i nadmierną konsumpcję paliwa (wymienili świece, kable zapłonowe - faktycznie były już słabe) oraz zrobili adaptacje przepustnicy bo ponoć ustawienia były "kombinowane" - wymieniona została również cewka zapłonowa Auto niestety nadal kopci na zimnym i pali zbyt dużo. Zanim ponownie oddamy auto do "znawców tematu", na kolejne niezbędne wymiany że niby to uszkodzonych podzespołów, prośba o Wasze opinie na ten temat. Poniżej załączam komplet logów dynamicznych - ogromna prośba o Wasz komentarz co tu jeszcze jest nie tak... Błędy w sterowniku silnika - brak. Grupa 002, 007, 025 http://vaglog.pl/log-002_007_025_4B44TYm.html Grupa 002, 007 http://vaglog.pl/log-002_007_6IAvP7.html Grupa 003, 004, 005 http://vaglog.pl/log-003_004_005_9sR1sN.html Grupa 003, 013 http://vaglog.pl/log-003_013_lNon6A.html Grupa 007, 009, 010 http://vaglog.pl/log-007_009_010_6R1G05.html Grupa 023, 024 http://vaglog.pl/log-023_024_h58kB.html Grupa 025 http://vaglog.pl/log-025_P2w0E4i.html Z góry dzięki za sugestie, porady! Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez smartpc
zwonko Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Przepływka dalej nisko więc o ile wymieniona na nową, to pewnie szczelność... uboga mieszanka przy przyspieszaniu to potwierdza... choć dziwne że jest uboga "losowo"http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk1/drive_unit/1.8_ltr./92_kw_engine_fuel_injection_and_ignition_system_motronic/self_diagnosis_v.a.g_inspection_service/self-diagnosis_i/ -przeglądnij może coś znajdziesz. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez zwonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się