Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Co serwisować (przygotowanie przed chiptuningiem) ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chodzi nie tylko mi o czynnosci które, może trzeba wykonac przed tym tuningiem ale wogule co trza by zrobic w nowo nabytej nuni. Tu kilka pytań.

1. Kiedy zmienic olej (nadmienie ze szukałem na forum i nic co by podpasowac do mego dylematu) w silniczku, gdy kupiłem w styczniu miał 66tys. teraz jeszcze niema 70tys. wedlug wskazn to był mieniany przy przebiegu 50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol.

Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie).

2. Czy wymienic swiece, jak tak to na jakie i czy jakies lepsze pod wzgledem tego tuningu dodam ze pewnie siedzo jeszcze fabryczne ale nie odczuwam na chwile obecna jakis niedomagan. (ale moze z chipem tak jak z gazem i tu wiem ze na dziendobry bym wymieniał swiece i przewody)

Moze jeszcze powinienem cos sprawdzic, wymienic przed zawirusowaniem

Dziekuje z gory za wszystkie podpowiedzi i sugestie.

Pozdrawiam Mariusz

Opublikowano

to co wymieniłeś oczywiście wymień, z mojej strony sugeruje jeszcze przepływomierz wymienić, a juz napewno sprawdzić :wink:

Opublikowano
Sprzedaj mi swój samochód, a ja w rozliczeniu dam Ci mój już stuningowany :biggrin:

dobre, dobre :D

Opublikowano

Jeżeli chodzi o olej to na pewno lepiej wymienić go wcześniej niż później :-) .Ja do swojej wlałem też CASTROLA ( GTX MAGNATEC 10W40-syntetyk ) i nie narzekam. :lol:

Opublikowano

Noto za 5tygodni odwiedze serwis i wymienie to co sam zasugerowałem i bedac juz wawie oczywisce odwiedze jakiegos tunera. A no i jak kolega zasugerował każe sprawdzic przepływke. A o oleju to wyczytałem chyba n AKP ze faktycznie sa zalewane przez audi potem przez ASO takimi co niby wytrzymuja 30tys ale jak piszą to troche za duzo dla silniczka.

O wymianie nuni pomysle a na razie nie mogę sie doczekac urlopu no i jazdy :a4fan:

A moze ktos jeszcze dorzuci cos jeszcze bym był rad.

Opublikowano

Witam mam pytanie stuningowałes swoje cacko czy warto to robic jakie są osiągi ????? :hi:

Ogólnie na forum było juz opisywane...pewnie, że warto czipować bo auto jest znacznie szybsze a do tego ciut mniej pali :good:

Efektów ubocznych nie znam :decayed:

Opublikowano

mozesz mi podac jakies slowo kluczowe bo nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi, w warsztacie co maja mi robic chipa mówią ze jest bardzo duza ruznica audo od spodu przyspiesza turbo daje przyjemny dzwięk ale czy to jest prawda to nie wiem a niestety nie mam okazji jechac chipowanym audianem 1.8t

Opublikowano

mozesz mi podac jakies slowo kluczowe bo nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi, w warsztacie co maja mi robic chipa mówią ze jest bardzo duza ruznica audo od spodu przyspiesza turbo daje przyjemny dzwięk ale czy to jest prawda to nie wiem a niestety nie mam okazji jechac chipowanym audianem 1.8t

w jakim warsztacie chcesz robić tego czipa ?

Opublikowano

W V-tech dodam ze silnik jest bo kapitalnym remoncie wraz z turbospręzarką (regeneracja) takie pytanie odbiegłe od tematu dlaczego w silnikach diesla czuc tak dobrze przyspieszenie np. Alfa 2.4 jtd 175 km i to autko miazdzy a niby wedlug seryjnych to samo 0-100 co a4 AEB

Opublikowano

W V-tech dodam ze silnik jest bo kapitalnym remoncie wraz z turbospręzarką (regeneracja) takie pytanie odbiegłe od tematu dlaczego w silnikach diesla czuc tak dobrze przyspieszenie np. Alfa 2.4 jtd 175 km i to autko miazdzy a niby wedlug seryjnych to samo 0-100 co a4 AEB

V-tech to bardzo kipski wybór niestety.

Opublikowano

a gdzie to dobrze zrobic ?? potrzebuje info na temat osiągow zrobi setke w ile przy dobrym kierowcy ? i jak z tymi dieslami jest jestem laikiem troche w dieslach ale jak sie przejechalem to zaczolem sie zastanawiac czy nie ma większe frajdy z jazdy

Opublikowano

a gdzie to dobrze zrobic ?? potrzebuje info na temat osiągow zrobi setke w ile przy dobrym kierowcy ? i jak z tymi dieslami jest jestem laikiem troche w dieslach ale jak sie przejechalem to zaczolem sie zastanawiac czy nie ma większe frajdy z jazdy

poszukaj kontaktu do compsport

a co do dyskusji na teamt pb vs diesel to jest inny temt.

ten temat jest dla ciebie:

http://www.a4-klub.pl/smf/dobrzy_chiptunerzy-t9450.0.html

Opublikowano

50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol.

Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie).

30tys to chore chyba... w serwisie zalecają co najmniej co 15tysi... ja wymieniam co 15. przy co 30to tysięcznych wymianach upalisz szybko turbinę... skąd takie zalecenia znalazłeś?

Opublikowano

50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol.

Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie).

30tys to chore chyba... w serwisie zalecają co najmniej co 15tysi... ja wymieniam co 15. przy co 30to tysięcznych wymianach upalisz szybko turbinę... skąd takie zalecenia znalazłeś?

też mi sie wydaje dużo - może LONGLIFE tyle wytrzyma ale na pewno nie ten castrol którego zalewasz, sam używam tego oleju, jest dobry ale wymiana co 12-15k obowiązkowo

Opublikowano

Mi VTG napisali w książce, że za 20kkm znowu wymianka ale ja i tak wole po 10kkm... :wink4:

Opublikowano

ja mam ori instrukcję i jest co 15tysi... ale każdy wie, że jak się upala i ma turbinę to lepiej smarować częściej... :chytry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...