hodmar Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam, chodzi nie tylko mi o czynnosci które, może trzeba wykonac przed tym tuningiem ale wogule co trza by zrobic w nowo nabytej nuni. Tu kilka pytań. 1. Kiedy zmienic olej (nadmienie ze szukałem na forum i nic co by podpasowac do mego dylematu) w silniczku, gdy kupiłem w styczniu miał 66tys. teraz jeszcze niema 70tys. wedlug wskazn to był mieniany przy przebiegu 50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol. Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie). 2. Czy wymienic swiece, jak tak to na jakie i czy jakies lepsze pod wzgledem tego tuningu dodam ze pewnie siedzo jeszcze fabryczne ale nie odczuwam na chwile obecna jakis niedomagan. (ale moze z chipem tak jak z gazem i tu wiem ze na dziendobry bym wymieniał swiece i przewody) Moze jeszcze powinienem cos sprawdzic, wymienic przed zawirusowaniem Dziekuje z gory za wszystkie podpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam Mariusz
poziek Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 to co wymieniłeś oczywiście wymień, z mojej strony sugeruje jeszcze przepływomierz wymienić, a juz napewno sprawdzić
Lookier Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Sprzedaj mi swój samochód, a ja w rozliczeniu dam Ci mój już stuningowany :biggrin:
poziek Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Sprzedaj mi swój samochód, a ja w rozliczeniu dam Ci mój już stuningowany :biggrin: dobre, dobre
sławo Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Jeżeli chodzi o olej to na pewno lepiej wymienić go wcześniej niż później :-) .Ja do swojej wlałem też CASTROLA ( GTX MAGNATEC 10W40-syntetyk ) i nie narzekam.
hodmar Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Opublikowano 28 Lutego 2007 Noto za 5tygodni odwiedze serwis i wymienie to co sam zasugerowałem i bedac juz wawie oczywisce odwiedze jakiegos tunera. A no i jak kolega zasugerował każe sprawdzic przepływke. A o oleju to wyczytałem chyba n AKP ze faktycznie sa zalewane przez audi potem przez ASO takimi co niby wytrzymuja 30tys ale jak piszą to troche za duzo dla silniczka. O wymianie nuni pomysle a na razie nie mogę sie doczekac urlopu no i jazdy A moze ktos jeszcze dorzuci cos jeszcze bym był rad.
hunidan Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam mam pytanie stuningowałes swoje cacko czy warto to robic jakie są osiągi ?????
poziek Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam mam pytanie stuningowałes swoje cacko czy warto to robic jakie są osiągi ????? Ogólnie na forum było juz opisywane...pewnie, że warto czipować bo auto jest znacznie szybsze a do tego ciut mniej pali Efektów ubocznych nie znam
hunidan Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 mozesz mi podac jakies slowo kluczowe bo nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi, w warsztacie co maja mi robic chipa mówią ze jest bardzo duza ruznica audo od spodu przyspiesza turbo daje przyjemny dzwięk ale czy to jest prawda to nie wiem a niestety nie mam okazji jechac chipowanym audianem 1.8t
poziek Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 mozesz mi podac jakies slowo kluczowe bo nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi, w warsztacie co maja mi robic chipa mówią ze jest bardzo duza ruznica audo od spodu przyspiesza turbo daje przyjemny dzwięk ale czy to jest prawda to nie wiem a niestety nie mam okazji jechac chipowanym audianem 1.8t w jakim warsztacie chcesz robić tego czipa ?
hunidan Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 W V-tech dodam ze silnik jest bo kapitalnym remoncie wraz z turbospręzarką (regeneracja) takie pytanie odbiegłe od tematu dlaczego w silnikach diesla czuc tak dobrze przyspieszenie np. Alfa 2.4 jtd 175 km i to autko miazdzy a niby wedlug seryjnych to samo 0-100 co a4 AEB
poziek Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 W V-tech dodam ze silnik jest bo kapitalnym remoncie wraz z turbospręzarką (regeneracja) takie pytanie odbiegłe od tematu dlaczego w silnikach diesla czuc tak dobrze przyspieszenie np. Alfa 2.4 jtd 175 km i to autko miazdzy a niby wedlug seryjnych to samo 0-100 co a4 AEB V-tech to bardzo kipski wybór niestety.
hunidan Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 a gdzie to dobrze zrobic ?? potrzebuje info na temat osiągow zrobi setke w ile przy dobrym kierowcy ? i jak z tymi dieslami jest jestem laikiem troche w dieslach ale jak sie przejechalem to zaczolem sie zastanawiac czy nie ma większe frajdy z jazdy
poziek Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 a gdzie to dobrze zrobic ?? potrzebuje info na temat osiągow zrobi setke w ile przy dobrym kierowcy ? i jak z tymi dieslami jest jestem laikiem troche w dieslach ale jak sie przejechalem to zaczolem sie zastanawiac czy nie ma większe frajdy z jazdy poszukaj kontaktu do compsport a co do dyskusji na teamt pb vs diesel to jest inny temt. ten temat jest dla ciebie: http://www.a4-klub.pl/smf/dobrzy_chiptunerzy-t9450.0.html
kepasa Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol. Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie). 30tys to chore chyba... w serwisie zalecają co najmniej co 15tysi... ja wymieniam co 15. przy co 30to tysięcznych wymianach upalisz szybko turbinę... skąd takie zalecenia znalazłeś?
fantastic Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 50tys a nastepna wym przy 80tys badz nie puzniej niz w2008. Wiem ze olej castrol. Teraz skoro mam go oddac w rece tunera czy pomimo teraz wymienić (30tys troche duzo)czy moze wg. wskazan przy 80tys na taki sam (a moze inny miłe by były jakies sugestie). 30tys to chore chyba... w serwisie zalecają co najmniej co 15tysi... ja wymieniam co 15. przy co 30to tysięcznych wymianach upalisz szybko turbinę... skąd takie zalecenia znalazłeś? też mi sie wydaje dużo - może LONGLIFE tyle wytrzyma ale na pewno nie ten castrol którego zalewasz, sam używam tego oleju, jest dobry ale wymiana co 12-15k obowiązkowo
CoLo Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Mi VTG napisali w książce, że za 20kkm znowu wymianka ale ja i tak wole po 10kkm...
kepasa Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja mam ori instrukcję i jest co 15tysi... ale każdy wie, że jak się upala i ma turbinę to lepiej smarować częściej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się