Dragon7820 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam wszystkich , mam problem z audi, mianowicie jeździ jakby turbo nie dawało w pełni mocy. Po podłączeniu vaga wyskoczyły mi następujące błędy: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17544 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1136 - 001 - Please Register/Activate Czy mógłby ktoś pomóc, doradzić?Z góry dziękuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Nie daje w pełni mocy bo jest w trybie awaryjnym, pierwszy bład oznacza że turbo nie może osiągnac zadanego doładowania, drugi oznacza ubogą mieszankę na obr jałowych, szukaj dziur w dolocie i podciśnieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Drugi błąd już ogarnięty okazało się że wężyk który jest bez pośrednio przy kolektorze jest pękniety . Dzięki jak tylko bd miał chwilę zaraz szukam . A powiedz mi czy jak bd uszkodzona odma też będzie tak się dziać? I dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 W odmie, a w zasadzie w trójniku masz zaworek zwrotny, jeżeli on będzie uszkodzony i dodatkowo pęknięta odma to na pewno turbinie nie pomaga. Podstawa w 1.8t to szczelność i to trzeba w pierwszej kolejności sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dzięki za odpowiedź. Pogoda nie pozwala sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Po sprawdzeniu i ewentualnym uszczelnieniu przy okazji zrób logi, żeby było wiadomo coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 23 godziny temu, marhew napisał: Po sprawdzeniu i ewentualnym uszczelnieniu przy okazji zrób logi, żeby było wiadomo coś więcej. A czy mógł byś powiedzieć jak je zrobić? Nigdy tego nie robiłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się