Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ - Logi do oceny


Andrewww

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Andrewww napisał:

 

 

18 godzin temu, Andrewww napisał:

Vag nie widzi błędów  w sterowniku . Po napompowaniu układu sprężonym powietrzem po 20min jeszcze trzymał  ciśnienie 0.5 bara

Dzisiaj rano samochód stojąc na światłach zapaliła się kontrolka check engine . Po podpięciu do Vag pokazał się 1 błąd

16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

 

korekty z kanału 32

kanal-32j_aaasepw.jpg

Ciśnienie zmierzone na cylindrach to

1- 10.5

2-10.5

3-11

4-11

Macie jakieś propozycje , co może być nie tak ...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO do błedu to katalizator już pewnie nie spełnia swojej funkcji, kompresja ok, te korekty to po jeżdzie na pb czy na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co spróbuj zrobić komplet logów dynamicznych jak na początku tematu, bo zdaje się że po wymianie sondy nie robiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jak mi się uda to jeszcze dzisiaj zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robiłeś po wykasowaniu korekt? wygląda jakby go zalewało, podejrzany jest filtr paliwa, wymieniałeś ostatnio? na jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Logi robiłeś po wykasowaniu korekt? wygląda jakby go zalewało, podejrzany jest filtr paliwa, wymieniałeś ostatnio? na jaki?

Tak Łukasz logi robiłem po wykasowaniu korekt  . Filtr paliwa  też wymieniłem na Knechta.

W sklepie dostałem taki jak na tej aukcji http://allegro.pl/filtr-paliwa-knecht-audi-a4-b7-1-8t-i6692347339.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, zwonko napisał:

przepływka zaniża trochę a mimo tego, tak jak napisał @Łukasz13 go zalewa. Seria?

Z przepływów wynika , że to jeszcze seria , Co do zalewania to pewnie to jeszcze nie wiem tak na 100 % , co to możne być . Łukasz13  pisze ,że to może być filtr paliwa ( nie wykluczam takiej opcji )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi być wcale seria z przepływu, bo może po prostu przepływka sporo zaniżać. Nie wiem ile turbo miało w serii, jakie czasy wtrysku itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyc cisnienie paliwa, albo podmienic filtr paliwa na inny najlepiej z aso.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...