Skocz do zawartości

Andrewww

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrewww

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

637 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Andrewww

0

Reputacja

  1. Łukasz przepływka może zaniżać dla tego , że brakuje Pb ...?
  2. Padła sonda, była wadliwa dostałem nową jak na razie wszystko chodzi Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
  3. Witam ostatnio zaświecił mi się check sprawdzam na vagu błąd da się jeszcze skasować dodam ,że miałem już taki problem 5 miesięcy taki sam błąd pomogła wtedy wymiana sondy na nową Boscha ( jak padłą to jakoś szybko ) - sprawdziłem czy jest przejście miedzy sondą a komputerem ( jest bardzo dobre ) - myślałem że jest zabity katalizator wyrzuciłem go i wsadziłem DP Sonda jak się jeszcze nie rozgrzeje to koryguje Jak będzie działać vaglog to wrzucę logi Podejrzewam że, jest komputer sprawdziłem go ,czy nie ma zimnych lutów i innych mechanicznych uszkodzeń nic takiego nie znalazłem Logi Statyczne Jak jest jeszcze zimny to jeszcze sonda coś koryguje , ale tylko jak przykazuje to do 2,5 tys to zaraz się wyłącza i od razu sypię błędami Szczelność sprawdzona próby były robione na PB na LPG tak samo Nie wiem już gdzie szukać przyczyny obstawiam uszkodzony ECU
  4. Andrewww

    Odbojnik błotnika

    Witam jakie numery ma ten element zaznaczony na czerwono
  5. Dodam jak podpiłem silnik wycieraczek bezpośrednio pod akumulator to bez problemu chodził . Może być uszkodzona manetka wycieraczek przy kierownicy ...?
  6. U mnie Panowie nie ma napięcia na kostce która jest podłączona do silniczka wycieraczek sprawdzałem miernikiem (+ 15 masa 31) i nie ma napięcia na pinie +15 . Sprawdziłem bezpiecznik nr 36 30A , jest OK po przekręceniu zapłonu nawet prąd do niego dochodzi . Myślę kabel urwany dla tego nie ma napięcia na kostce rozebrałem tapicerkę bagażnika na zawiasach klapy kable są OK . Nie wiem gdzie szukać przyczyny możne gdzieś jest jakiś przekaźnik odpowiadający za pracę tylnej wycieraczki...?
  7. Niestety tylko oryginał musisz zastosować . Zmieniki to loteria
  8. Z przepływów wynika , że to jeszcze seria , Co do zalewania to pewnie to jeszcze nie wiem tak na 100 % , co to możne być . Łukasz13 pisze ,że to może być filtr paliwa ( nie wykluczam takiej opcji )
  9. Tak Łukasz logi robiłem po wykasowaniu korekt . Filtr paliwa też wymieniłem na Knechta. W sklepie dostałem taki jak na tej aukcji http://allegro.pl/filtr-paliwa-knecht-audi-a4-b7-1-8t-i6692347339.html
  10. Andrewww

    Spadający dolot turbiny

    Skręć opaskę mocno , ale z wyczuciem , może już przepuszcza i nie trzyma dla tego spada .
  11. logi Grupy: 003, 020 Grupy: 002, 033 Grupy: 115, 118
  12. Ok jak mi się uda to jeszcze dzisiaj zrobię
  13. Dzisiaj rano samochód stojąc na światłach zapaliła się kontrolka check engine . Po podpięciu do Vag pokazał się 1 błąd 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON korekty z kanału 32 Ciśnienie zmierzone na cylindrach to 1- 10.5 2-10.5 3-11 4-11 Macie jakieś propozycje , co może być nie tak ...?
  14. Vag nie widzi błędów w sterowniku . Po napompowaniu układu sprężonym powietrzem po 20min jeszcze trzymał ciśnienie 0.5 bara
×
×
  • Dodaj nową pozycję...