Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumas i Sprzęgło 1.9 TDi z b6 AWX do BKE


maks149

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam dwumasę i sprzęgło 228mm z a4 b6 awx 5b chciałbym go założyć do swojego BKE tylko niewiem czy spasuję wszystko ? w porównaniu sprzęgło i dwumas z wyglądu są inne.

pytanie nr 2 dlaczego w BKE między skrzynią a silnikiem występuję gruby dystans jak w skrzyni 6b skoro jest 5b ?

zastanawiam się czy nie wywalić tego grubego dystansu i wtedy wsadzić sprzęgło z awx :facepalm:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BKE i AWX ma to samo sprzęgło np takie . LUK 600 0040 00. Może masz wsadzone sprzeglo 240 które wyglada inaczej i dla tego masz też dystans. Zmierz to sprzęgło co jest u Ciebie bo jesli masz 240 to musisz zrobić kilka zmian dla sprzegla 228

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w BKE dwumas wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813172218141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 2tyś

a ten z AWX wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813151614141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 1300zł

jedno i drugie ma 228mm średnicy

co w tym sprzęgle jest takiego niezwykłego że aż tak zawyża cene w porównaniu do 2.0tdi to dwumasa  na IC kosztuję niecałe 1400zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest z BKEsprzęgło BKE.jpg

A to z AWX sprzęgło AWX.jpg

Edytowane przez maks149
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość porownaj te dwa kola na stole ale wedlug mnie to od bke jest wyzsze od awx o ok 5.5mm i dla tego jest dystans. Jak wieniec zebaty jest na tej samej wysokosci co w kole od awx to powinno wedlug mnie hulac wszystko bez dystansu. Jak będziesz montowal to pamietaj o krotszych tulejkach centrujacuch skrzynie z silnikiem, keotszych srubach laczacych silnik i skrzynie i krotkich srubach do kola awx

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w tym problem ze stara dwumasa jest tak rozwalona że bez wycięcia środka nie da się jej ściągnąć "mijają się otwory ze śrubami :/ " 

a co z wałkiem ze skrzyni ? nie będzie wtedy za długi ?

Edytowane przez maks149
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie. Ja jezdzilem na skrzyni 6b od avfa bez dystansu jak mialem jeszcze sprzeglo 228 i wszystko działało [emoji4]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że.... Możesz miec w wale korbowym nowy typ łożyska igiełkowego które nie jest przelotowe tylko ma taką miseczkę z tyłu ale to wszystko przed montażem musisz pomierzyć suwmiarką albo wzrokowo porownac dodajac te 5.5(5.7)mm czyli grubosc dystansu

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) jestem już po zabiegu wszystko śmiga bez problemu :banan: nie zakładałem dystansu między skrzynie a silnik i musiałem rozrusznik założyć z AWX-a bo ten z BKE był o właśnie ten dystans za długi. 

dzięki za informacje :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tulejki centrujace skrzynie z silnikiem zmieniales na te krótkie? Bo bez dystansu sa krotsze o te 5mm wlasnie.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...