Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przeróbka bixa b6 na b8


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

W dziale sprzedam zobacz,może ktoś akurat aktualnie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwert przerabia lampy m.in. na soczewki z B8. Napisz do niego może Ci poda numery, albo nawet sprzeda potrzebne części jak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@emilk89 sprzedaje soczewki razem z adapterem. Wszystko pasuje P&P. Jakbyś miał problem z montażem możesz napisać do mnie, jestem świeżo po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KomandorKondor napisał:

@emilk89 sprzedaje soczewki razem z adapterem. Wszystko pasuje P&P. Jakbyś miał problem z montażem możesz napisać do mnie, jestem świeżo po wymianie.

Hej mam pytanie. Czy po wymianie soczewek trzeba potem lampy jakos regulowac? Zakupilem soczewki od kolegi @Emilk89 bede je wymieniac w przyszlym tygodniu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, KomandorKondor napisał:

Tak, trzeba sobie wyregulować światła. Powiem tylko, że różnica między ORI światłami, a tymi z B8 powala ;)

A normalnie mi na stacji diagnostycznej ustawia czy mozna jakos samemu? Z tego co sie orientuje xenon sie jakos inaczej ustawia tzn jakos trzeba go zablokowac czy cos teges czy sie myle? 

Edytowane przez djtaso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A normalnie mi na stacji diagnostycznej ustawia czy mozna jakos samemu? Z tego co sie orientuje xenon sie jakos inaczej ustawia tzn jakos trzeba go zablokowac czy cos teges czy sie myle? 

 

Możesz samemu a mogą i na stacji diagnostycznej. Na stacji koszt 10-20zł, a samemu to zanim wymontujesz lampy to stajesz przed ścianą lub stawiasz coś przed autem w odległości około 2-3 metrów włączasz światła mijania i odrysowujesz w którym miejscu masz odcięcie światła. Po złożeniu lamp wkładasz je do samochodu i za pomocą dwóch śrub regulujących ustawiasz sobie światła według wcześniej odrysowanej linii.

Co do blokowania to może ci chodzić o ewentualny błąd samopoziomowania. Można go uniknąć przez nie przekrecanie kluczyka w stacyjce podczas gdy mamy wyciagniete lampy.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Możesz samemu a mogą i na stacji diagnostycznej. Na stacji koszt 10-20zł, a samemu to zanim wymontujesz lampy to stajesz przed ścianą lub stawiasz coś przed autem w odległości około 2-3 metrów włączasz światła mijania i odrysowujesz w którym miejscu masz odcięcie światła. Po złożeniu lamp wkładasz je do samochodu i za pomocą dwóch śrub regulujących ustawiasz sobie światła według wcześniej odrysowanej linii.
Co do blokowania to może ci chodzić o ewentualny błąd samopoziomowania. Można go uniknąć przez nie przekrecanie kluczyka w stacyjce podczas gdy mamy wyciagniete lampy.
 
 
 
 

Co Ty za głupoty piszesz?? A procedura ustawiania lamp poprzez VCDS to gdzie?? Na stacji diagnostycznej Ci ustawią, tyle że do tego jest potrzebny komputer


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie o tym wyczytalem ze musi byc komputer a takiego nie mam i czy na stacji maja? Znaczy ogolnie dostep do programu i kabla mialbym ale jestem lajkiem wiec nie zabardzo umiem go obslugowac

Edytowane przez djtaso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co Ty za głupoty piszesz?? A procedura ustawiania lamp poprzez VCDS to gdzie?? Na stacji diagnostycznej Ci ustawią, tyle że do tego jest potrzebny komputer


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? ?

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? [emoji848]

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka


To chyba nie masz fabrycznie zamontowanego biksenonu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To chyba nie masz fabrycznie zamontowanego biksenonu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mam fabrycznie zamontowany. Prześlij mi na pw o tej procedurze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie bylem teraz sprawdzic nie da sie rady przekrecic tej sruby do regulacji gora dol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pawloo7 napisał:


Mam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? ?

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
 

Powinno się w chwili ustawiania świateł na stacji diagnostycznej podpiąć również komputer i dopiero wtedy regulować.

Poniżej załączam opis który jakiś czas temu znalazłem na tym forum:

Procedura regulacji xenonów

Opisana procedura powoduje zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
- Pojazd musi stać na równym podłożu
- Hamulec ręczny musi być zwolniony
- Zapłon musi być włączony
- Światła wyłączone
- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa 001

[Idż !]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do
ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

 

Jedyne co to trzeba na stacje zabrać swój komputer bo jeszcze nie spotkałem się żeby stacje miały komputer i ochotę się w takie rzeczy bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli jestem ugotowany ? bo ani kompa ani nikogo kto by to ogarnol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 minuty temu, Krumak napisał:


http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7


Wysłane z iPhone'a


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

2 minuty temu, hugo911 napisał:

Powinno się w chwili ustawiania świateł na stacji diagnostycznej podpiąć również komputer i dopiero wtedy regulować.

Poniżej załączam opis który jakiś czas temu znalazłem na tym forum:

Procedura regulacji xenonów

Opisana procedura powoduje zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
- Pojazd musi stać na równym podłożu
- Hamulec ręczny musi być zwolniony
- Zapłon musi być włączony
- Światła wyłączone
- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa 001

[Idż !]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do
ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

 

Jedyne co to trzeba na stacje zabrać swój komputer bo jeszcze nie spotkałem się żeby stacje miały komputer i ochotę się w takie rzeczy bawić.

Przez rok tak ustawiałem i nie było problemów więc myślałem że nie trzeba kompa. Dzięki Pany :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wten sposób nie ustawisz, będziesz kręcił śrubami a ksenon i tak będzie wracał do wcześniej zaprogramowanej pozycji. Jak przekręcisz za dużo to wywali błąd samopoziomowania


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...