adik1983 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Witam poda ktoś namiar na adapter i pierscien centrujacy do przerobienia bixa z b6 na b8.
DodoS4 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 W dziale sprzedam zobacz,może ktoś akurat aktualnie ma.
pawloo7 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Gwert przerabia lampy m.in. na soczewki z B8. Napisz do niego może Ci poda numery, albo nawet sprzeda potrzebne części jak ma.
KomandorKondor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 @emilk89 sprzedaje soczewki razem z adapterem. Wszystko pasuje P&P. Jakbyś miał problem z montażem możesz napisać do mnie, jestem świeżo po wymianie.
djtaso Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 1 godzinę temu, KomandorKondor napisał: @emilk89 sprzedaje soczewki razem z adapterem. Wszystko pasuje P&P. Jakbyś miał problem z montażem możesz napisać do mnie, jestem świeżo po wymianie. Hej mam pytanie. Czy po wymianie soczewek trzeba potem lampy jakos regulowac? Zakupilem soczewki od kolegi @Emilk89 bede je wymieniac w przyszlym tygodniu
KomandorKondor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Tak, trzeba sobie wyregulować światła. Powiem tylko, że różnica między ORI światłami, a tymi z B8 powala
djtaso Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) 59 minut temu, KomandorKondor napisał: Tak, trzeba sobie wyregulować światła. Powiem tylko, że różnica między ORI światłami, a tymi z B8 powala A normalnie mi na stacji diagnostycznej ustawia czy mozna jakos samemu? Z tego co sie orientuje xenon sie jakos inaczej ustawia tzn jakos trzeba go zablokowac czy cos teges czy sie myle? Edytowane 24 Czerwca 2017 przez djtaso
pawloo7 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 A normalnie mi na stacji diagnostycznej ustawia czy mozna jakos samemu? Z tego co sie orientuje xenon sie jakos inaczej ustawia tzn jakos trzeba go zablokowac czy cos teges czy sie myle? Możesz samemu a mogą i na stacji diagnostycznej. Na stacji koszt 10-20zł, a samemu to zanim wymontujesz lampy to stajesz przed ścianą lub stawiasz coś przed autem w odległości około 2-3 metrów włączasz światła mijania i odrysowujesz w którym miejscu masz odcięcie światła. Po złożeniu lamp wkładasz je do samochodu i za pomocą dwóch śrub regulujących ustawiasz sobie światła według wcześniej odrysowanej linii.Co do blokowania to może ci chodzić o ewentualny błąd samopoziomowania. Można go uniknąć przez nie przekrecanie kluczyka w stacyjce podczas gdy mamy wyciagniete lampy.
KomandorKondor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Cytuj Zajrzyj tutaj -> klik.
Krumak Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Możesz samemu a mogą i na stacji diagnostycznej. Na stacji koszt 10-20zł, a samemu to zanim wymontujesz lampy to stajesz przed ścianą lub stawiasz coś przed autem w odległości około 2-3 metrów włączasz światła mijania i odrysowujesz w którym miejscu masz odcięcie światła. Po złożeniu lamp wkładasz je do samochodu i za pomocą dwóch śrub regulujących ustawiasz sobie światła według wcześniej odrysowanej linii.Co do blokowania to może ci chodzić o ewentualny błąd samopoziomowania. Można go uniknąć przez nie przekrecanie kluczyka w stacyjce podczas gdy mamy wyciagniete lampy. Co Ty za głupoty piszesz?? A procedura ustawiania lamp poprzez VCDS to gdzie?? Na stacji diagnostycznej Ci ustawią, tyle że do tego jest potrzebny komputerWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
djtaso Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 (edytowane) No wlasnie o tym wyczytalem ze musi byc komputer a takiego nie mam i czy na stacji maja? Znaczy ogolnie dostep do programu i kabla mialbym ale jestem lajkiem wiec nie zabardzo umiem go obslugowac Edytowane 25 Czerwca 2017 przez djtaso
pawloo7 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Co Ty za głupoty piszesz?? A procedura ustawiania lamp poprzez VCDS to gdzie?? Na stacji diagnostycznej Ci ustawią, tyle że do tego jest potrzebny komputerWysłane z iPhone za pomocą TapatalkMam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? ?Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Krumak Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Mam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? [emoji848]Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu TapatalkaTo chyba nie masz fabrycznie zamontowanego biksenonuWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawloo7 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 To chyba nie masz fabrycznie zamontowanego biksenonuWysłane z iPhone za pomocą TapatalkMam fabrycznie zamontowany. Prześlij mi na pw o tej procedurze.
Krumak Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7Wysłane z iPhone'aWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
djtaso Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 No u mnie bylem teraz sprawdzic nie da sie rady przekrecic tej sruby do regulacji gora dol
hugo911 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 7 minut temu, pawloo7 napisał: Mam bixa i jakoś nie potrzebuje do ustawiania komputera, ale może o czymś nie wiem? ? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Powinno się w chwili ustawiania świateł na stacji diagnostycznej podpiąć również komputer i dopiero wtedy regulować. Poniżej załączam opis który jakiś czas temu znalazłem na tym forum: Procedura regulacji xenonów Opisana procedura powoduje zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: - Pojazd musi stać na równym podłożu - Hamulec ręczny musi być zwolniony - Zapłon musi być włączony - Światła wyłączone - Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] [Nastawy podst. - 04] Grupa 001 [Idż !] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót] Jedyne co to trzeba na stacje zabrać swój komputer bo jeszcze nie spotkałem się żeby stacje miały komputer i ochotę się w takie rzeczy bawić.
djtaso Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Aha czyli jestem ugotowany ? bo ani kompa ani nikogo kto by to ogarnol
pawloo7 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 4 minuty temu, Krumak napisał: http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7 Wysłane z iPhone'a Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 minuty temu, hugo911 napisał: Powinno się w chwili ustawiania świateł na stacji diagnostycznej podpiąć również komputer i dopiero wtedy regulować. Poniżej załączam opis który jakiś czas temu znalazłem na tym forum: Procedura regulacji xenonów Opisana procedura powoduje zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: - Pojazd musi stać na równym podłożu - Hamulec ręczny musi być zwolniony - Zapłon musi być włączony - Światła wyłączone - Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] [Nastawy podst. - 04] Grupa 001 [Idż !] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót] Jedyne co to trzeba na stacje zabrać swój komputer bo jeszcze nie spotkałem się żeby stacje miały komputer i ochotę się w takie rzeczy bawić. Przez rok tak ustawiałem i nie było problemów więc myślałem że nie trzeba kompa. Dzięki Pany
Krumak Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Wten sposób nie ustawisz, będziesz kręcił śrubami a ksenon i tak będzie wracał do wcześniej zaprogramowanej pozycji. Jak przekręcisz za dużo to wywali błąd samopoziomowaniaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się