Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 003; 004; 008; 010 i 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem Kuba. Jestem nowy i z tego co zdążyłem się zorientować to pełno tu kumatych ludzi dobrze czających oco chodzi z tymi bryczkami :lol:

Mam prośbę czy mógłyby któryś z Was spojrzeć oco w tych wynikach testu chodzi.

Dla mnie to Matrix heh

Zrobiłem te próby pod obciązeniem dynamicznym na 3-cim biegu od ok 1500 do ok 4000 obr. tak jak było to napisane w niektórych tematach.

Moja A4 jest zamulona powyżej 2300 obr i później wskazówka obrotomierza pnie się do góry jak leniwiec albo z prędkością "sekundnika" ponadto auto rozpędza się przy dobrym wietrze do ok 150 km/h i zajmuje mu to całą wieczność.(próbowałem jeżdzić z odpiętym przepływomierzem ale różnieca była kolosalnKręciłem się trochę po forum i wyczytałem że może być też wina katalizatora. Ja mam 220000 km przebiegu i jeden i ten sam katalizator pozatym ciężko odpala przy mrozie a świece żarowe były wymieniane ok 2 lata temu

Oto te dane Please użytkownicy pimp my ride :cool:

003.jpg

004.jpg

008.jpg

010.jpg

011.jpg

Pozdrawiam!

Opublikowano

Niepoprawnie pracuje turbina, za mało powietrza przez to zamulenie.

Opublikowano

sprawdz czy masz filtr czysty

Opublikowano

ok dzięki Wam a czy np. zapchany katalizator może mieć wpływ na wyniki pomiarów czy są one niezależne tzn. czy zepsuta rzecz nie ma wpywu na coś innego żeby w bląd niewprowadzało ?

Opublikowano

jak najbardziej moze miec takowy wpływ :wink:

Opublikowano

sterowanie turbulum do sprawdzenia ....

Opublikowano

ok w pierwszej kolejności sprawdzę filtr ale itak zrobie porządek z tym katalizatorem bo 220000km na nim to trochę dużo z tego co czytałem na forum

Opublikowano

nie przesadzajmy, 220tys to nie jest też tak dużo - ledwie kilka lat jazd. Nie łudź się, że w roczniku '95 masz taki kilometraż - jeśli jest większy, wtedy może być problem z katalizatorem.

Ale również problemem mogą być przetarte wężyki, zobacz czy wszystko jest na odpowiednim miejscu (rysunek poglądowy by się przydał).

Wszystko to powyższe to oczywiście w związku z niewłaściwym dmuchaniem przez turbo.

:cool:

Acha ! Bardzo dziękujemy za ładne logi (przejrzystość), super zrobione !

Opublikowano

Dzięki chłopaki za pomoc :biggrin: w takim razie skupię się na turbo i rzeczywiście może trzeba by było przejrzeć najpierw tą całą siatkę przewodów pod maską bo myśle że to akurat dam radę sam a poźniej w razie czego będe szukał już przyczyn u "autospecjalistów" w moim mieście hehe.

A o Wielkim Finale całej tej autonoweli odrazu Was poinformuje.

Pozdrawiam!

A4 rulezzzz :a4fan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...