Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie H&R 50/40


sanmicu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W końcu nadszedł czas żeby obniżyć trochę B7 :D Miałem najpierw kupić amorki od S-line a potem dobrać sprężyny ale trafił się taki komplecik zawieszenie H&R 50/40. Tylko 1 rzecz mnie zastanawia czemu te tyle amorki mają inne nalepki. Kojarzy ktoś z was może to zawieszenie/ew. ma je u siebie? Wychodzi na to ze na tył nie jest HR tylko jakies WKTOH/WHTOR

zaw.jpg

2cf16cd64b5cb239040560d73aab.jpg

c71088e74b0a884724d5e12017ca.jpg

cf0be520427987104ceb2feea50b.jpg

Edytowane przez sanmicu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne amory nie są od kompletu.

Podkładki plastikowe pod gumy wskazują, ze tylne sprężyny są już sporo wyeksploatowane. Poza tym odboje tylne do wymiany. Reszta w jak najlepszym porządku[emoji106] Sporo Ci siądzie, nowe mają -45, wiec używki pójdą około -50. Na wiosnę, lato taka gleba [emoji106]ale na zimę [emoji107]

 

 

Tapnięte z iPhone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie myślałem ze nie od kompletu ale może jakoś się zgra chociaż nie słyszałem o tej firmie. Oboje widziałem własnie w jakim stanie, na szczęście mechanik wymieni je na moje z seryjnych amorków.  Zawieszenie przyjechało z anglii to mnie chociaż pociesza, bedzie zawsze w lepszej kondycji jak z polski :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak są UK to na bank pośmigasz na nich jeszcze długo[emoji6]


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...