bojanw Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Cześć, Wymieniłem w swoim Audi (1.8T Quatro AMB) wąż wspomagania (ten zakończony spiralą). Mechanik zakuł mi nowy wąż i teraz wspomaganie kiepsko działa i buczy. Później doczytałem że zakuwanie nowego węża daje taki efekt co spowodowane jest brakiem zwężki na nowym wężu. Czy mogę założyć oryginalny wąż wspomagania z dowolnego audi z 1.8T czy muszę mieć konkretny do silnika AMB (wersja US)? Czy może jakiś inny wąż podejdzie (PASSAT itp.)?
Gość Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 ja zakuwalem kilka razy ale zawsze wklada sie do srodka ta biala rurke ktora zmniejsza srednice wlasnie jak ci nie wlozyli tego to lipa.
bojanw Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) No właśnie nie włożył bo powiedział że się nie dało... Doradzi ktoś coś w sprawie doboru odpowiedniego węża? Edytowane 7 Maja 2017 przez bojanw
matisstz Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 ja kupiłbym nowy w b5 miałem taki dylemat używka nowy... w końcu wybrałem nowy firmy hart i nie było wielkiej różnicy w cenie, co do pracy wspomagania nie było żadnych zastrzeżeń
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się