maczownik Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Witam. Auto kupiłem w lutym i po miesiącu wymieniłem rozrząd i olej i od tamtej pory ja i moja niunia doświadczamy problemów, które wymienię poniżej. Zaczęło się od wypadania zapłonu na 4 cyl. i kopceniu z rury i nierówną pracą silnika. Mechanik zrobił remont silnika (wszystkie uszczelniacze, uszczelka pod głowicą, pierścienie, planowanie głowicy w tym regeneracja zaworów i 2 gniazd pod świecę) Było ok przez jakiś czas ale zmora powróciła tym razem z kodami: 1 błąd to 17700 P1292 - Termostat cieczy chłodzącej silnika - otwarty obwód 2 błąd to 17831 P1423 - Bank1.System wtórnego powietrza Zbyt mały przepływ 3 błąd to 16685 P0301 - Cyl 1. Rozpoznano wypadanie zapłonu 4 błąd to 16688 P0304 - Cyl 4. Rozpoznano wypadanie zapłonu 5 błąd to 16684 P0300 - Rozpoznano wypadanie zapłonu Dodam że przed pojawieniem się tych błędów rano jak odpalałem auto i ruszałem z jedynki to auto nie reagowało na pedał gazu przez jakiś czas, po tym czasie już normalnie na 2 biegu podobnie i miganie check engine po wrzuceniu 3 biegu check engine zgasło i było już potem OK. Po pracy odpalam wszystko OK ale pali się ciągle lampka check engine ale silnik pracuje normalnie nic się nie dzieje a błędy to te powyżej które wymieniłem. Poradźcie coś majstry.
bodzio.c Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Jeżeli chodzi o błędy 3,4 i 5 to miałem podobne, przyczyną na 99% jest cewka zapłonowa. Jest to cewka dwuiskrowa, a Ty masz problem z 1 i 4 cylindrem. Niestety żeby wymienić cewkę trzeba wymontować przepustnicę. Dobrze by było żebyś od kogoś mógł ją pożyczyć na podmiankę żeby nie wpadać niepotrzebnie w koszty.
maczownik Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Jeżeli na 99% to cewka to po co pożyczać na podmiankę ? Ktoś coś więcej ???
bodzio.c Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Zawsze zostaje ten 1 %. Majster mógł uszkodzić przewody zapłonowe lub świece... Ile zapłaciłeś za remont silnika?
maczownik Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Przewody zapłonowe sprawne sprawdzaliśmy z majstrem czy nie przeskakuje iskra, za remont zapłaciłem 1700 z robocizną początkowo jak kupiłem to brał bardzo olej i trzeba było pierścienie wymienić a z tym głowica i uszczelniacze. Świece nowe są mają może 2 - 3 miesiace, wymieniałem na początku zaraz po rozrządzie i wymianie oleju. Edytowane 17 Maja 2017 przez maczownik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się