Wiktor198686 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 WITAM MOŻE KOMUŚ POMOGĘ OSTATNIO BORYKAŁEM SIĘ Z METALICZNYMI STUKAMI PODCZAS SZYBKICH RUCHÓW KIEROWNICĄ NA POSTOJU (PODCZAS JAZDY STUKI RÓWNIEŻ BYŁY SŁYSZALNE JAK BY WYBITE BYŁO ZAWIESZENIE PRAWEGO KOŁA), PRZYSZŁO MI DO GŁOWY ŻE MOŻE TO BYĆ DRĄŻEK KIEROWNICZY PONIEWAŻ ON TEŻ JEST NA PRZEGUBIE KULOWYM I TAKI WŁAŚNIE ZAKUPIŁEM. PODCZAS WYMIANY DOSZEDŁEM DO ZASKAKUJĄCEJ SPRAWY PODCZAS TRZYMANIA RĘKI NA GUMOWEJ SŁONIE DRĄŻKA STUKI USTAWAŁY POWODEM OKAZAŁ SIĘ BYĆ NIE DRĄŻEK NIE KOŃCÓWKA NAWET NIE ZAWIESZENIE A POLUZOWANA ŚRUBA MAGLOWNICY KTÓRA JEDNA ZNAJDUJE SIĘ POD AKUMULATOREM A DRUGA POMIĘDZY SERWEM HAMULCOWYM A KOMPEM PO DOKRĘCENIU ŚRUBY POD AKUMULATOREM STUKI CAŁKOWICIE USTAŁY ( POD AKUMULATOREM PO JEGO WYJĘCIU ŚRUBĘ MOŻNA NORMALNIE DOKRĘCIĆ KLUCZEM 10 OCZKOWĄ NIESTETY ALE DO DOKRĘCENIA 2-GIEJ ŚRUBY POTRZEBNA JEST NASADKA 10 CHYBA 12 LUB 16 KĄTNA I PRZEDŁUŻKA OK 30 CM MAM NADZIEJĘ ŻE TEMAT SIĘ PRZYDA POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się