Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy przy około 120 km/h (A4 B5 AFN)


krycha03bs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!

Napiszę pokrótce na czym polega mój problem. Zauważyłem jadąc, że przy prędkości około 120 km/h (+/-10km/h) jest gdzies 2,2 - 2,4 tys. obrotow i traci na mocy. Dokładniej to wygląda tak, że jadę i gdy dochodzi do tej prędkości następuję takie nagłe zamulenie i przez kilka sekund w ogóle nie przyspiesza, a potem robi to bardzo mozolnie. Wrzucam logi dynamiczne turbiny i przepływomierza, może coś pomogą:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Z9lCI03.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_0W0Y8G.html

Edytowane przez krycha03bs
poprawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob komplet i wrzuc w dzial diagnostyka. Z tego mozna tylko wywnioskowac ze turo slabo wstaje i przeplywka malo mierzy nawet wtedy jak masz przeladowanie

 

 

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(klima off, 3 bieg, od 900obr do 4100obr z pedałem w podłodze):
001
003
004
007 zalogować 3s
008
010
011 na 3 i 4 biegu(jeżeli na 4 nie masz gdzie do 4000obr zrób do ilu możesz)
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off, wystarczy 10s logować):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
016
019
-basic setting(logować 20s):
000
003
004
011 (w autach starszych niż 97r. brak możliwości logowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Mozgu napisał:

Zrob komplet i wrzuc w dzial diagnostyka. Z tego mozna tylko wywnioskowac ze turo slabo wstaje i przeplywka malo mierzy nawet wtedy jak masz przeladowanie

 

 

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(klima off, 3 bieg, od 900obr do 4100obr z pedałem w podłodze):
001
003
004
007 zalogować 3s
008
010
011 na 3 i 4 biegu(jeżeli na 4 nie masz gdzie do 4000obr zrób do ilu możesz)
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off, wystarczy 10s logować):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
016
019
-basic setting(logować 20s):
000
003
004
011 (w autach starszych niż 97r. brak możliwości logowania)

Dzięki za odpowiedź. Na dniach zrobię wszystko tak jak napisałeś ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wężyki przy sztandze turbo, u mnie był pęknięty a objawy podobne, wymieniłem i wszystko śmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyść przepływkę albo podmień na próbę od kolegi i zobaczysz czy będzie poprawa  bo tnie dawkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...