1.9 AHU złącze elastyczne
2 2

    9 postów w tym temacie

    Witam mam takie pytanko do forumowiczów , złącze elastyczne w mojej a4 b5 avant 1.9 90 km AHU wyzionęło ducha :D I tak się zastanawiam czy zamiast kupować samo złącze i spawać nie lepiej zakupić coś takiego jak na zdj poniżej i tu takie dodatkowe pytanko czy dobrze myślę i tam nie ma katalizatora tylko pusta rura i dodatkowo jakie korzyści są z ewentualnego pozbycia się KATA może ktoś usuwał w takim silniku jak mój , daje to coś czy tylko sprawia że będę jechał w czarnej chmurze :D

    2f79ac0c4f11b3414183ec43b0dc.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego, ja mam takie coś, kupowane od kolegi to z forum i do dziś (minęło 2 lata) zero problemu. A czy to coś daje...  nie :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Katalizatory w B5 są już wiekowe i w dużym stopniu mogą być zapchane, ja uważam że warto wymienić kata na rurę. U siebie też mam taki jak na zdjęciu w pierwszym poście, po montażu ciut lepiej słychać turbine

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na samej puszce ładnie słychać jak turbo gwiżdże, na tej rurze będzie tak samo.
    Ja też mam ten łącznik do wymiany, kograman moze pamiętasz od kogo kupowałeś ten łącznik?

    Wysłane z OP3T

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm, ciężko będzie, ale poszukam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie jak już tak zmieniam to co myślicie o zaślepieniu EGR czytałem trochę i wynika z moich obserwacji że jedyny minus to głośniejsza praca i wolniejsze nagrzewanie się silnika , znalazłem coś takiego http://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9tdi-1-9td-vw-audi-seat-ford-i5047072338.html#thumb/2 

    czy wystarczy po prosu wstawić te zaślepki tak jak na zdj i tyle czy trzeba zaślepiać jeszcze jakieś węże od podciśnienia i zmieniać coś w oprogramowaniu kompa bo info w internetach jest dość niejasne :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W moim przypadku EGR jest cały czas zamknięty (nie otwiera się, więc albo tak się zasyfił albo mam niesprawny N18, bo nie zaślepiałem go). Silnik pracuje dość miękko, nie głośno. Faktycznie narzekam na dość długi czas nagrzewania się, ale tylko zimą, bo w obecnych warunkach po 4-5 km jest już praktycznie rozgrzany. Jeśli chcesz go zaślepiać to wystarczy, że założysz te zaślepki, a wężyk zdejmiesz z grzybka EGR i zaślepisz np. śrubką. W Twoim roczniku oprogramowania nie trzeba tykać.  Osobiście preferuję zlikwidować wszystkie wężyki podciśnieniowe dotyczące EGRa wraz z zaworkiem N18 i poprowadzić podciśnienie tylko do N75.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pany przyszło do mnie to cudo jak z linku wyżej z alledrogo niestety miałem wypadeczek noga w gipsie i trapi mnie pytanko łącznik elastyczny w tym nowym cudenku jest o połowę mniejszy niż oryginał nie mam możliwości wykrecenia starego i przymiarki bo jestem niesprawny czy ktoś to zamawial, pasuje to bo chodzi mi o to ze jak będzie lipne to mam 14 dni na zwrot :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members