Gość krzysztof.k007 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Witam. Poszperałem trochę i niczego sensownego nie znalazłem, otóż mam taki problem: nie załącza się prawy elektryczny wentylator chłodnicy. Po podłączeniu na krótko działa. Bezpiecznik dobry.
soulmaster3m Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Nie znalazłeś "niczego sensownego" bo NIE SZUKAŁEŚ WCALE! W kilku tematach wklejałem ten sam tekst wyjaśniający jak to działa, schematy, opis itd itd itd.
Gość krzysztof.k007 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 szukałem, czytałem. wszystkie posty z 2011 r lub dużo wcześniejsze. jak masz na myśli to: to powiem ci że jesteś niezłym impertynentem, który ma problemy z osobowością. to co tam NAKRZYCZAŁEŚ na tego biednego gościa nie rozwiązuje w żaden sposób mojego problemu. Pokrótce: czy czujnik termiczny po prawej stronie chłodnicy na dole włącza wentylator czy nie? bo na mój post napisałeś że nie a wcześniej że tak do czujnika dochodzi 4 kabelki - które włączają wentylator? jak jest oznaczony przekaźnik(i) wentylatora? czy wentylator działa "po kluczyku" ? czy wentylator działa niezależnie od klimy? (czy musi działać klima aby działał wentylator)
wesz82 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Soul takie czasy Jak wlaczysz klime wlancza sie wentylator. Klime bez niego dziala ale moze gotowac sie woda tak bynajmniej mialem. Nie dziala po kluczyku.
soulmaster3m Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) wesz82, bynajmniej to nie przynajmniej. Oj, znowu mi zarzucą, że się czepiam Krzysztof. Piszą do mnie, i to najczęściej natrętnie, ludzie z takimi pytaniami, że głowa mała. Można tłumaczyć jak krowie na rowie i nie rozumie. W pracy mam to samo, więcej inteligencji ma łopata, którą trzymają w ręce niż jej operator. Po kilkunastu godzinach takich psychicznych tortur jeszcze odreagowuję np tutaj i mam spokój ducha w domu. Miarka się przebrała jak po ponad godzinie tłumaczenia nie był jeden klient wstanie pojąć jak wyjąć pin z kostki licznika. Po takich doświadczeniach mam tylko jedną metodę tłumaczenia. Młotkiem i jak nie rozumie to żegnam. Moje posty były w tamtym roku, więc dalej jak 2016 szukać nie musisz. Nawet nie chce mi się sprawdzać do czego pijesz, ale pewnie masz rację, to znaczy, że trzymam poziom. Niemniej jednak musiało to z czego wynikać ponieważ zwykle jestem "niespotykanie spokojny człowiek". Jeśli raz pisałem jedno a później drugie to musiałem być pewien swego a po dłuższej lekturze, zgłębieniu problemu i dokładnym przestudiowaniu schematów musiałem zmienić swoje zdanie. Ergo, aktualizacja jest ważniejsza. Raz się człowiek gdzieś wypowiedział i już go uznają za znawcę tematu. A ja po prostu lubię przestudiować temat i znać odpowiedź. Jeśli coś wiem a później okazuje się, że jest inaczej, no cóż, nauka to proces, nie ma końca. Jeśli moje metody Tobie nie pasują to radź sobie. Dawałem tam też schematy, na moim flickrze jeszcze są, więc nie ma opcji aby linki wygasły. Znajdź, poczytaj sobie i dojdź do odpowiedzi na swoje pytania. Edit: dziś spałem chyba 4h, więc mogłem coś źle napisać. Czekam na wytykanie moich wad psychicznych i głębszą analizę osobowościową. Kończy nam się papier w toitoi'u to sobie wydrukuję opinie na swój temat i je jutro wykorzystamy. Edytowane 23 Maja 2017 przez soulmaster3m
Gość krzysztof.k007 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 No właśnie, gotuje się woda, wiskoza nie jest w stanie schłodzić, ciśnienie wywala przewód od chłodnicy bo debil z audi zamiast opaski zaciskowej wpierdolił jakieś druciki które nic nie trzymają, schematy są tak poj...e że nic z nich nie wynika. na dobrą sprawę nie wiadomo w co palce włożyć i od czego zacząć.
wesz82 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Solu nie nerwuj sie Glebsza analiza kity warta, to juz jest starosc Musisz to dobrze osadzic pomoze Ci smar. Jak wl klime to maly went dziala.?
Adrian1727 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 55 minut temu, krzysztof.k007 napisał: No właśnie, gotuje się woda, wiskoza nie jest w stanie schłodzić, ciśnienie wywala przewód od chłodnicy bo debil z audi zamiast opaski zaciskowej wpierdolił jakieś druciki które nic nie trzymają, schematy są tak poj...e że nic z nich nie wynika. na dobrą sprawę nie wiadomo w co palce włożyć i od czego zacząć. Żeby nie wywalało musisz się namęczyć, nie to że założysz i wbijesz drucik, najlepiej drut wyciągnij całkiem zaprzyj się o coś (chyba że masz kanał to łatwiej) jak nie masz to wyczuj co i jak i z całej siły wciskaj tą rurkę, ja zaparłem się o koło nogą, złapałem rękoma i ciągnąłem ile sił w chłodnicę i jakoś weszło, nie powiem jest co ciężka sprawa do założenia ale dasz radę jak wsadzisz drut zabezpieczający to spróbuj na próbę po siłować się tak jakbyś chciał odczepić (ale ostrożnie) żeby sprawdzić czy dobrze siedzi, bo jak źle wsuniesz to będzie wywalało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się