Fr0styyy. Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Od 3 lat borykam się ze stukaniem w zawieszeniu, aż w pewnym momencie dostałem takich spazów, że kupiłem wszystkie nowe wahacze, końcówki itd. z przodu jest wszystko nowe oprócz amortyzatorów ze względu na to, że mam gwint KW Inox V1. Ogólnie to stuki są najczęściej przy skręcaniu, najeżdżanie na krawężnik bądź z krawężnika, progi zwalniające (tylko przy skręconych kołach), kostka brukowa, kocie łby, połatana jezdnia itd. dźwięk jest metaliczny jakby były poluzowane nakrętki na mocowaniach amortyzatorów tam gdzie mocuje się amortyzatora do poduszki amortyzatora, metaliczne, tępe pukanie/stukanie. Na kierownicy jest duży luz, podczas jazdy także jest wyczuwalny, czasami jakby sama przeskakuje, przy odkręconych końcówkach drążków dalej stuka najbardziej z lewej strony (energiczne ruchy lewa/prawa kierownicą). Dlatego też chyba na 100% jest to przyczyna moich problemów. Teraz pytanie jak się zabrać do wymiany maglownicy, dużo z tym roboty? Ogarnę bez podnośnika i kanału? Druga sprawa, jaką przekładnię kupić, regenerowaną czy używaną z Exeo? Nie chcę servotronika, bo w tym roku sprzedaje auto więc nie chcę pakować więcej kasy w coś z czego tak naprawdę mało będę korzystał. Przebieg auta 260kkm, 1.8T AVJ Multitronic. Doradzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się