Bolo0998 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jaki olej do b5 1.9 TDI AFN 310000 przelotu? Mam 15w40 a mechanik mówi ze powinen być 10w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudlik 1 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jeśli silnik w dobrej kondycji to rób płukankę i zalewaj 10w40 lub 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) ja leje castrola 10w40 przebieg 311kkm wiec raczej zostan przy tym samym wiec plukanie cie czeka Edytowane 25 Maja 2017 przez Ronnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Masakra. Od początku do końca powinien być 5W40. Kto Ci tak niszczy silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Sebaa692, są to "Janusze" starej szkoły i daty.Ten silnik ma latać na syntetyku z normą 505.00 i kropka.Czy silnik pobiera olej czy nie, ma być do niego lany olej syntetyczny (ze względu na turbinę) zgodny z normą producenta. Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo0998 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Godzinę temu, sebaa692 napisał: Masakra. Od początku do końca powinien być 5W40. Kto Ci tak niszczy silnik? Kupiłem go nie dawno i właśnie nie mam pojęcia dzwoniłem do kumpla to śmiał się ze "15" się leje do starów 200 heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Dlatego wszelkie wymiany eksploatacyjne czy naprawy staram się robić osobiście. Dziś mamy internet i wiele możemy zrobić sami. Polecam również i wam, bo wyżej wspomniani "JANUSZE" zdewastują wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilosek 0 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Tylko olej zalecany przez producenta i wymiana po 15 tys. Ja wcześniej miałem jakiś zamiennik i jak zobaczyłem filtr oleju cały w smole to się przeraził em. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Nie po 15tys. lecz przed.Najlepiej skrócić interwał wymiany do 10tys.Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilosek 0 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Mozna nawet co 10 tys zobqcxe teraz po 15 tys longlifw zalalem z normą 507 jak będzie fikterek wyglądał Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Nie stosuje sie longlife a poza tym to nie jest norma dla twojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) O ja pitole.. minerał ?! Półsyntetyk 10W40 to minimum, a najlepiej syntetyk 5W40.. np. Motul X-Cess 5W40, Valvoline SynPower 5W40, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 Ja u siebie aktualnie mam 325tyś przelotu, i cały czas leje Full-Syntetyk Edytowane 4 Czerwca 2017 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się