tommy-cichy Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Witam kolegów. Bardzo bym prosił o analizę logów. Pacjent to Audi A4 2003 rok. Silnik 1.9 AWX. Objawy są takie żę auto wpada w tryb awaryjny. Najgorzej jest na autostradzie, praktycznie zawsze około 140km/h tryb awaryjny. Podczas robienia logó przez pierwszych 5 prób auto wpadało w tryb awaryjny a później ustało. Logi robione na 3 biegu. Poniżej zamieszczam wszystkie logi jakkie zrobiłem. Z góry dzięki bardzo za pomoc: http://vaglog.com/log-001_004_k8QUm0u.htmlhttp://vaglog.com/log-001_ZZ4Ot.htmlhttp://vaglog.com/log-003_008_011_ArFTC.htmlhttp://vaglog.com/log-003_011_XcKcG8Y.htmlhttp://vaglog.com/log-003_F5Puot.htmlhttp://vaglog.com/log-004_hMe4UCg.htmlhttp://vaglog.com/log-007_DUWug7o.htmlhttp://vaglog.com/log-008_Nd4c8.htmlhttp://vaglog.com/log-010_9kRVW.htmlhttp://vaglog.com/log-011_010_1mr80.htmlhttp://vaglog.com/log-011_Lu5l1S0.htmlhttp://vaglog.com/log-018_jbABw0.htmlhttp://vaglog.com/log-023_n7rZW.htmlhttp://vaglog.com/log-001_DMtZ3V3.htmlhttp://vaglog.com/log-004_CMa38i2.htmlhttp://vaglog.com/log-013_159Q59E.html Edytowane 26 Maja 2017 przez tommy-cichy
Galetto Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Turbo mocno przeładowuje. Geometria, albo jej sterowanie zawodzą.
tommy-cichy Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Opublikowano 27 Maja 2017 Czyli jeśli geometria to masz na myśli zapieczone łopatki? A jeśli sterowanie to co mam posprawdzać?
sivyx Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Gruszka od turbo, przewody podcisnienia, n75(raczej nie), turbine można wyregulować. Błędy jakieś po trybie awaryjnem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się