sivyx
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sivyx
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Augustów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia sivyx
0
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
sivyx odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Po latach powróciłem do najlepszej marki(wedlug mnie:). Z góry dzięki. WAUZZZF44JA060030 -
1.8T jak wyrzucić z softu pompe SAI? i drugą sonde lambda?
sivyx odpowiedział(a) na Marcin Gugu33 temat w Audi
Jak byś jeszcze dokupił se trzeciego ryżowca mppsa, to byś se zrzucił flash'a, się ugadał z kimś z forum i by ci myślę, że za jakieś 100-150 PLNów ogarnął temat. -
Panowie odkopuje kotleta.. Mam problem jaki pewnie ma mnóstwo osób, mianowicie cieknący EGR.. Chodzi mi po głowie flansza w miejsce tego syfu. Czy brak klap gaszących będzie mocno doskwierał? Jak mam auto z końca 2001 roku trzeba będzie zmieniać w mapach czy to dopiero od 2003? Same wyłączenie EGR w EDC SUITE jest dość proste.
-
Prośba o analizę logów 1.9 TDI AWX, tryb awaryjny.
sivyx odpowiedział(a) na tommy-cichy temat w Audi A4 B6/B7
Gruszka od turbo, przewody podcisnienia, n75(raczej nie), turbine można wyregulować. Błędy jakieś po trybie awaryjnem? -
Nie zamyka drzwi pasażera, błąd 01812- rozwiązanie
sivyx odpowiedział(a) na Onkel temat w Audi A4 B6/B7
Kotlet, ale co tam. To samo co post wyżej tyle, że drzwi lewe. Poprzedni właściciel ładnie połączył porwane przewody, reszta nie naprawianych przewodów w miarę luźne. Słychać cyknięcie w drzwiach, przy otwieraniu/zamykaniu, lecz bez innej reakcji. Podrzuci ktoś na które piny dać 12v? Niby zamiennik zamka 100zł, ale po co je tracić, jak nie to;) -
Auto z rana lekko zadymi i zatrzęsie. Ogólnie nie kopci(a jak już, to nie mocno), na jałowym czasami można poczuć delikatne drgania. Spalanie średnio 6,5l, jakby lekki spadek mocy na wyższych obrotach. Znawcą nie jestem, ale na pierwszy rzut oka dwie pompki chyba się kończą(013), ale z drugiej mańki blok 018 i 023 chyba w normie, co tu gdybać czekam na opinie kogoś obeznanego. Jest coś jeszcze niepokojącego? Jakiś pomysł z pompkami? Dzięki i pozdrawiam. Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_wnqeMf.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_s2k57.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_ZlIu96q.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_Fjz84.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_rFZjQ4O.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_fUA6DG.html BS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_T6E7bp8.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_kHZb0.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_FPzWTmE.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7n325u.html
-
Witam jak w temacie nie mogę się zalogować PINem. Zgrałem wsad z liczników kablem kkl + vag eeprom porgrammer 1.19g: _B6LMJ01 V014.09.BIN Program pokazał poprawnie vin, przebieg itp. no i pokazał login 7622. Potem kabel kkl i k+can commander i zgrałem wsad z ecu: 12222.bin Po wrzuceniu do programu ME7-EDC15 EEPROM Reader 1.00, znowu mym oczu okazuje się pin 7622. W vcds obojętne czy czekam 12h, czy wbijam kod raz po raz nigdy go nie przyjmuje.. Wchodze 17-instrument, 11-login i tu prosi o kod wbijam 07622 i d*pa za każdym razem czy w ecu czy gdzie kolwiek. Proszę o pomoc i pozdrawiam.