Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja kochana BDH 2.5 Quattro 2004 210KM 440Nm


Monsterro

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś ma jakieś pytania zapraszam. Lipiec 2004r 2.5TDi V6 BDH Quattro 180KM  370Nm+ Chip 210KM 440Nm

267tys przebieg

Bixy

Navi MMI Plus, blutooth

Kolorowy fis

Skóra 

Multifunkca

Tempomat

Rolety drzwi 

Zawieszenie S4

4xel.szyby 

PDC

Grzane pół el. krzesła

Fotochrom lusterko

Doświetlenie drogi do domu

8xair bag

 ?

 

Mam ją od października 2016 z przebiegiem 237tys.km. z głównych napraw i mod.:

Nowy dwumas i sprzęgło kpl. Luka 

Rozrząd na wzmacnianym continentalu

Przepływka Denso

Nowy xenon Bosch 5400K

Podświetlenie rejestracji cree.

20170522_105606.jpg

20170522_105628.jpg

20170522_105655.jpg

sketch-1495954650454-1440x1080.png

sketch-1495954506583-1440x1080-1224x918.png

20170522_105830-3024x2268.jpg

20170522_105852-3024x2268.jpg

Edytowane przez Monsterro
Aktualizacja danych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał dużo więcej czasu na szukanie auta to właśnie tak wyposażonego bym szukał (jedynie wolałbym skóry z alcantarą na fotelach). Silnik to już kto co lubi ale po rzędowej AEL to ten motor dalej do mnie nie przemawia, być może zbyt dużo wokół niego narosło niepochlebnych opinii i stąd też moje przeświadczenie :eusathink:.  Swoją drogą jak wygląda średnie spalanie w tym nadwoziu tego silnika?

Edytowane przez kirbag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co te końcówki wydechu tak wystają , wydech ori ?  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kirbag napisał:

Gdybym miał dużo więcej czasu na szukanie auta to właśnie tak wyposażonego bym szukał (jedynie wolałbym skóry z alcantarą na fotelach). Silnik to już kto co lubi ale po rzędowej AEL to ten motor dalej do mnie nie przemawia, być może zbyt dużo wokół niego narosło niepochlebnych opinii i stąd też moje przeświadczenie :eusathink:.  Swoją drogą jak wygląda średnie spalanie w tym nadwoziu tego silnika?

Średnie spalanie w trybie mieszanym wychodzi mi 7.3 na traśie 6-6.5  czysto po mieście niestety nie napiszę ponieważ jeżdżę pół po trasie pół w mieście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Co te końcówki wydechu tak wystają , wydech ori ?  :huh:

Tego nie wiem ale zauważyłem że połowa ma lekko wystający a druga część  ma równo ze zderzakiem... pod spodem wygląda na ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kirbag napisał:

Gdybym miał dużo więcej czasu na szukanie auta to właśnie tak wyposażonego bym szukał (jedynie wolałbym skóry z alcantarą na fotelach). Silnik to już kto co lubi ale po rzędowej AEL to ten motor dalej do mnie nie przemawia, być może zbyt dużo wokół niego narosło niepochlebnych opinii i stąd też moje przeświadczenie :eusathink:.  Swoją drogą jak wygląda średnie spalanie w tym nadwoziu tego silnika?

Silnik 2.5 bdh w porównaniu z mitycznymi awaryjnymi 2.5 starszymi ma przyjazniejsza kulturę pracy jest cihszy i przedecwszystkim nie ma z nim problemów. Także z czystym sumieniem polecam.?

Edytowane przez Monsterro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś grubszego dłubane w silniku czy tylko sam program? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Karol1997 napisał:

Coś grubszego dłubane w silniku czy tylko sam program? 

Tylko mapa zmieniona reszta seria. To co jest wydaje mi się że i tak za wiele ponieważ w pierwszych dniach cieszenia się z efektu programu rozerwało mi poduche silnika jak kartkę papieru. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Karol1997 napisał:

A jak ogólne wrażenia pracy silnika? Długo latasz już na tym? :D

Mapę robiłem na początku lutego tego roku. Jeśli chodzi o jakieś detale typu dźwięk itp.nie ma żadnej różnicy chodzi tak samo cicho jak i przed. A co do jazdy jest dużo bardziej elastyczny zbiera się dużo niżej niż wcześniej i można powiedzieć że ciągnie do samego końca, jest to do odczucia na każdym biegu np. Jeśli chodzi o wyprzedzanie jedziesz na 6 biegu90-100 i nie myślisz o redukcji. Po prostu jazda sprawia nieziemską frajdę choć przed mapa też było spoko. Teraz dla przykladu BMW e90 z 290konnym silnikiem benz. Sobie nie poradzilo.  Jesli chodzi o spalanie bez większych rewelacji bo zmniejszylo sie ok 0.3-0.5l /100km od fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie softa robiłeś i czy hamowane, bo wynik mocno naciągany.

Sam miałem ten silnik i taki bezproblemowy to on nie jest:naughty: wałki może i nie wycierają się, ale lubią pękać.

Gruby soft w tym silniku będzie skutkował pękaniem głowic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w bajki o killowaniu prawie 300 konnego bmw to raczej nikt nie uwierzy :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bieniek napisał:

Gdzie softa robiłeś i czy hamowane, bo wynik mocno naciągany.

Sam miałem ten silnik i taki bezproblemowy to on nie jest:naughty: wałki może i nie wycierają się, ale lubią pękać.

Gruby soft w tym silniku będzie skutkował pękaniem głowic....

Mapa robiona w KRK na soltysowskiej odnośnie wałków wiadomo coś za cos ... nie katuje samochodu nie driftuje i nie szaleje bo nie muszę cisnąć non stop jak małolaty buczacymi pierdziawkami. Czasem jest moment w trakcie jazdy że brakuje mocy więc po to mam zmapowaną audi zeby depnac w sytuacji awaryjnej. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bieniek napisał:

A w bajki o killowaniu prawie 300 konnego bmw to raczej nikt nie uwierzy :P 

Miałem okazję się zmierzyć w KRK o 5 rano z takim BMW i sam byłem zdziwiony to było parę dni po zrobieniu mapy. Tu robotę robi moment obrotowy nie KM. BMW e65 w 4 litrowej benzynę ma niższy bo chyba 420-430nm więc nie wiem co w tym dziwnego. Mam 6.7 do 100. Ale Speed test zrobiłem kilka razy i czuć że samochód cierpi przez takie przeciążenie w związku z czym nie powtarzam tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mała zmiana wizerunku 17" założone żałuję trochę że nie 18" ale z drugiej strony komfort jazdy zachowany i mniej kosztów związanych z zawieszeniem. Oponki 235/45/17 z tylu już dość ciasno widać przez co 18 musiały by mieć bardzo niski profil.

IMG-20170602-WA0014.jpg

IMG-20170602-WA0013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.05.2017 o 07:20, Monsterro napisał:

Silnik 2.5 bdh w porównaniu z mitycznymi awaryjnymi 2.5 starszymi ma przyjazniejsza kulturę pracy jest cihszy i przedecwszystkim nie ma z nim problemów. Także z czystym sumieniem polecam.?

Przyznaję, że aby zaoszczędzić sobie czasu zadam to pytanie (2,5 TDI zupełnie się nie interesowałem z uwagi na wcześniej wspomniane przeświadczenia) ,rozumiem, że BDH to najbardziej udany motor z 2.5 montowanych w A4?

Edytowane przez kirbag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Monsterro napisał:

Miałem okazję się zmierzyć w KRK o 5 rano z takim BMW i sam byłem zdziwiony to było parę dni po zrobieniu mapy. Tu robotę robi moment obrotowy nie KM. BMW e65 w 4 litrowej benzynę ma niższy bo chyba 420-430nm więc nie wiem co w tym dziwnego. Mam 6.7 do 100. Ale Speed test zrobiłem kilka razy i czuć że samochód cierpi przez takie przeciążenie w związku z czym nie powtarzam tego.

Masz 6.7sek do setki? Sekunde gorzej niż S4?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinie ciekawe jak bylo by w tiptronik-u. Mysle ze nie byloby tak duzej różnicy ale :banan: z twazy pewnie by nie schodził :decayed: 

Widze coraz wieksze zainteresowanie 2.5 TDI :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kirbag napisał:

Przyznaję, że aby zaoszczędzić sobie czasu zadam to pytanie (2,5 TDI zupełnie się nie interesowałem z uwagi na wcześniej wspomniane przeświadczenia) ,rozumiem, że BDH to najbardziej udany motor z 2.5 montowanych w A4?

Z tego co się orientuję to były chyba 3 silniki 2.5 montowane w ostatnich b6 które były najlepsze z pośród wszystkich poprzednich w tym bdh dla tego szukałem sobie samochodu z końcówki produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wandej napisał:

Masz 6.7sek do setki? Sekunde gorzej niż S4?:decayed:

Znalazłem sobie prosty odcinek drogi i nagrywalem filmy od0do100 a potem mierzylem czas i tak wyszło przyznam że nie jest łatwo bo trzeba mieć wprawe by idealnie wyczuć moment zmiany biegu żeby nie przeciągnąć lub za wcześnie nie zmienić bo wszystko dzieje się tak szybko ale raz mi się udalo?  wczoraj zmieniłem koła na większe i trochę szersze i czuć różnicę , większy opór startu i hamowania ?więc już nie będzie tak kolorowo

Edytowane przez Monsterro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...