WYMIANA ALTERNATORA , POMOCY !!!
1 1

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość pietjack
    Napisano (edytowane)

    Witam , potrzebuje pomocy .  Audi A4 B6 1,9 tdi 2003 r . 130KM  Kombi . Podlaczam miernik na wlaczonym silniku wskazuje mi 11,75 > 11,74 >11,73>11,72>11,71 itd, caly czas spada wogole nie laduje podejrzewam ze jest to problem z alternatorem .  Potrzebuje pomocy przy wymianie . Ktoś , coś ??? 

    Edytowane przez pietjack

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na początek to sprawdź szczotki, wyjmiesz je bez wyciągania alternatora ( bo z wyjęciem możesz mieć małe trudności).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pietjack

    jak to sprawdzić ???

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak każdy silnik elektryczny po lekkim uderzeniu młotkiem napięcie wzrośnie. Alternator to jednak nie tylko silnik, posiada też regulator napięcia

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pietjack

    ????

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mówisz, że niedawno kupiłeś. A sam akumulator jakie ma napięcie? Jak jest mocno rozładowany, to może alternator go ładuje ale nie daje rady z prądem i po prostu napięcie przysiada? Może kwestia poczekania żeby alternator go naładował i wszystko wróci do normy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czego nie zrozumiałeś kolego? Zawieszone szczotki sprawdzisz łopatologicznie stuknieciem w alternator z miernikiem przy aku. Winna może być też elektronika, tak czy owak jest do regeneracji

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pietjack

    Sam akumlator : 11,93V . po wlaczeniu auta ,świateł,ogrzewania,radia napiecie na akumlatorze caly czas spada . 

    Edytowane przez pietjack

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak działa regulator napięcia. Posty są sprzeczne, piszesz ze nie ładuje a później że ładuje. Masz jakieś problemu z zapłonem, lampka akumulatora świeci po zapłonie?

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pietjack

    ....

     

    Edytowane przez pietjack

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    8 godzin temu, pietjack napisał:

     

    wczoraj podczas jazdy zapalila mi sie lampka akumlatora na czerwono . jezdzilem tak caly dzien

     

    :facepalm:

    Takim jak Ty nie powinni dawać uprawnień do kierowania.

    Po drugie zabierasz się do tego jak pies do jeża.

    Jak sam nie potrafisz to podjedź do speca.

    Raz piszesz że 

    22 godziny temu, pietjack napisał:

    Podlaczam miernik na wlaczonym silniku wskazuje mi 11,75

    A za chwilę

    9 godzin temu, pietjack napisał:

    po wlaczeniu auta ,świateł,ogrzewania,radia napiecie na aku wskazywalo 13,60>13,58>13,56

    Weź ogarnij temat i sam siebie.

    A jak nie to daj komuś na chleb dla dzieci zarobić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy