devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Witam jestem już praktycznie po zabezpieczeniu antykoroxyjnym podwozia . Po zdjęciu nadkoli plastików odlaniajacych podłogę natrafiłem na małe ogniska korozji powiedzmy w bardzo dobrym stanie . Większa rdza niestety spotkała mnie w okolicach tylnego zawieszenia na górnej blaszce wielkości powiedzmy dwóch dloni na szczęście powierzchowna rdza. Gorsze zmartwienie jednak jeśli chodzi o rdzewiejace belki zarówno tylna jak i przednia . Rozumiem że producent właśnie tak przewidział i stwierdził że po ok 10 latach elementy te nadają się już tylko do wymiany oczywiście można z tym jeździć pytanie jak długo. Zaznaczam że nowa belka w ASO kosztuje krocie ok 4000 zł więc nieosiągalna dla typowego zjadacza chleba. Do wymiany producent również przewidział pasy podtrzymujące zbiornik paliwa. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Pytanie czy jest sens to zabezpieczać na rdzę belka ma kilka otworów więc pewnie z środka również ja zjada ruda. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
tobias Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 kolego to jest b8 czy jakie auto? bo chyba nie audi? aż nie możliwe że tam jest tak pordzewiałe.
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 B8 auto jest zabezpieczone tylko w wrażliwych miejscach ocynkiem sam się zdziwilem bo takich rzeczy się naczytałem myślałem że nic mnie nie zaskoczy ale ta belka to już przegięcie widzę tu celowy zabieg producenta czyli na rdzewiec belka aż ma purchle to samo elementy mocujące belkę do podwozia . Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Radzę wam sprawdzić swoje podwozia to samo z przodu się belki podtrzymujące zderzak szok też do wymiany. Żeby podłoga nie miała plastików zabezpieczających to bym zrozumiał ale tak to nie wiem jakim cudem te elementy są W takim stanie. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Przewaga dzięki technice reszta elementów w dobrym stanie ale ta belka to już przeszli sami siebie ci inżynierowie z Audi. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
daniell-gda Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Ale to nie tylko b8 ms z tym problema6 c6 tez rdzewieje Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
tobias Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 hehe kolego sprawdzałem u siebie i nic z takich rzeczy nie wystepuje dlatego jestem w szoku że to b8.
daniell-gda Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 hehe kolego sprawdzałem u siebie i nic z takich rzeczy nie wystepuje dlatego jestem w szoku że to b8.Jaki masz rok? Garazowane ?Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
tobias Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 taki jak w podpisie garażowany przez 7 lat
macieek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 taki jak w podpisie garażowany przez 7 latTo, ze garazowany to chyba na korzysc korozji. W zime np cala sol splywa podwoziem gdy w garazu cieplo i bardziej koroduje niz gdyby stalo na mrozie.Sent from my iPhone using Tapatalk
tobias Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 3 minuty temu, macieek napisał: To, ze garazowany to chyba na korzysc korozji. to już sami sobie odpowiedzicie, fakt faktem ale takich widoków rudej nie widziałem u siebie jak wyżej.
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Mój pod chmurką był u Niemca. Mimo wszystko twierdzę że garaż to najlepsza ochrona i przyjaciel naszych szmelc wozów mniej wilgoci większe temperatury i mniej czynników atmosferycznych Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Chyba trzeba zacząć szukać kompletnego zawieszenia z belka w dibrym stanie bo nie mogę na tą belkę patrzeć. Wiadomo w komplecie taniej z tego co widziałem w elsie to wymiana nie powinna być skomplikowana podnośnik na skrzynie kilka srob i można w boksie wymienić komlet gorzej z gwarancją czy zbieżność będzie grała zawsze jest ryzyko. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Ja kolego Tobiasz nie mogłem przez godzinę wyjść z oslupienia kilka razy sprawdzałem czy dobre światło pada bo nie mogłem w to uwierzyć na szczęście tylko belka rdzewieje poprzedni właściciel chyba faktycznie się nie interesował bo tak zapuszczonego elementy dawno nie widziałem. Zawieszenie to nie żart nie chce któregoś dnia zgubić czegoś lub wrócić na lawecie a znając stan naszych dróg to prawdopodobienstwo małe ale będzie się zwiększać z roku na rok a ruda się rozbestwi na amen. Muszę coś z tym zrobić nie da się ukryć. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
daniell-gda Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 To masz odpowiedz na to ze nie masz korozjiWysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
daniell-gda Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Auta garazowane o wiele lepiej wygladaja od spodu Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się