dement Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Witam. Od paru dni w okolicach silnika pojawiło się niepokojące i złowrogie tyrkanie coś ala disel. Mechanik stwierdził że na 100% pompa wspomagania i do zrobienia odma. Z lewej głowicy był poprowadzony wąż na sztukę i był załamany. Wymieniłem pompę, zamontowałem oryginalną odmę. Bez zmian. Coś minie tknęło i pomierzyłem ciśnienia. Na 1 i 2 całkowity brak. 3 trzyma 11bar. Na pierwszym przy 2 na 6 prób pojawia się w granicach 3-4 bar. Prawa strona OK, po 11bar. Jestem amatorem w tej dziedzinie, ale po serii błędnych diagnoz mechaników w różnych przypadkach i niepotrzebnie wydanej kasy postanowiłem że opanuję tą "dorożkę" oczywiście z Waszą pomocą!!;) Narazie teoretyzuję...;) Ściągnąłem pokrywę i wygląda w porządku. łańcuch napięty, wałki ostre, szklanki pracują. No bo dajmy na to że ściągnę głowice i okaże się że zawory w porządku. Zostanie uszczelka (przedmuch pomiędzy komorami) albo pierścionki. Jak sprawdzić szczelność tłoków? Pewnie polać olejem i przekręcić wałem. Ale zostaje druga głowica i w pewnym momencie prawe tłoki spotkają się z zaworami. Oczywiście może to być jeszcze pęknięcie głowicy itp. Wyjdzie w praniu;) Jakieś sugestie/złote myśli ??:) Edytowane 4 Czerwca 2017 przez dement
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się