mebel Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Witam Czy jest ktoś na forum kto zmienił rozrząd w silniku TDI z pompowtryskiwaczami z rozrządem z hydraulicznym napinaczem na nowszą wersję, czyli z napinaczem wyłącznie mechanicznym? Podobno należy zmienić spodnią plastikową osłonę rozrządu (która ma otwór zaczepowy pod napinacz mechaniczny) a rolkę prowadzącą wkręcić w nieużywany w starszej wersji otwór - który jest niżej niż w wersji bez hydraulicznego napinacza i dlatego należy zrobić jeszcze otwór w spodniej części osłony rozrządu. Podczas ostatniej wymiany sprawdziłem ten otwór, ma on około 1cm głębokości i jest nagwintowany. Drugi sposób podobno polega na pozostawieniu napinacza hydraulicznego i rolki z zestawu z napinaczem hydraulicznym. Napinacz hydrauliczny służy wyłącznie jako podstawa rolki i w zaden sposób nie tłumi drgań paska. Zmienia się napinacz mechaniczny na wersję bez napinacza hydraulicznego i podobno to działa. Obudowa rozrządu zostaje stara. Ktoś robił taką podmianę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się