Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T BFB


Frezzuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent do a4 b6 1.8T BFB z 2004r Quattro.

Pierwszy raz jeżdże autem z napędem Q i w moim odczuciu auto jak na 163 konie jedzie tak sobie. Nie ma tego rwania w fotel. Kolega przewiózł mnie swoim małyszem z tym samym silnikiem tyle, że w ośce i muszę przyznać, że tam wrażenia są wyraźnie bardziej odczuwalne. Auto to czysta seria, bez LPG. 

Podpiąłem VAGA i wyskoczyły dwa błędy:

1) 16683 -boost pressure regulation control range not reached

2) 16804 - Katalizator bank 1 - niski próg sprawności

Zrobiłem logi 002, 032, 115, 118 na szybko. 

Grupy 002, 032: http://vaglog.com/log-002_032_Q4q8md5.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_zDXD4aO.html

Sprawdziłem jedynie N75 i wydaje się sprawny. Po odpięciu i przejechaniu się auto w ogóle nie ciągnęło i w kompie złapał błąd, więc n75 wykluczam.

 

Może któryś z kolegów bardziej doświadczonych się wypowie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szukaj bardziej doświadczonych, a sam użyj wyszukiwarki.

na końcu masz rozwiązanie, zacznij od tego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz racje auto to muł bagienny, do zwalenia kat pewnie stopiony plus oględziny żeliwa turbiny, szczelność dolotu też do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Kat i klapka turbo do sprawdzenia?

 

EDIT:

Dobra panowie, jestem po akcji rozebrania turbo. Klapka turbo super, chodzi sztywno, żadnych odchyleń, nieszczelności, nierówności w przyleganiu itp,  WG pracuje również wzorowo, bez przycinania i innych niepokojących akcji, ale...

Tak jak kolega Łukasz napisał, to co zobaczyłem w katalizatorze od strony gorącej turbo to dramat, 90% tej kratki jest zaklejona, więc podejrzewam, że tutaj leży cała przyczyna. Teraz pytanie czy bawić się w cięcie, wyciąganie bebechów i spawanie czy odrazu wstawiać DP bez zabawy? Jeśli DP to czy trzeba coś grzebać w sofcie? Nie będzie wypluwać błędów?

Edytowane przez Frezzuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.06.2017 o 14:19, Frezzuu napisał:

Jeśli DP to czy trzeba coś grzebać w sofcie? Nie będzie wypluwać błędów?

Downpipe na pewno nie zaszkodzi :)

Trzeba drugą sondę wyciąć ze sterownika silnika, poza tym nie powinno być żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...