Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 S4 B8 3.0Tdi+++


GBodzio

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mierzyłem i raczej tego nie sprawdzę bo przed nastepnym pomiarem mam zamiar zmienić turbo ale dźwięk na niskich obrotach fajny [emoji6]

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie głównie pod kontem dźwięku pytam, bo przyrostu mocy po samym stożku bym się nie spodziewał :-)
Mówisz że jest różnica? Na wyższych obrotach też?
Video pewnie nie masz z porównania? Albo chociaż z efektem?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej nie nagrywałem, teraz mogę ale nie wiem czy z telefonu będzie cos słychać :| na wysokich nie wiem bo potem już wydech bardziej słyszę [emoji6]

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na niskich jak się zmienił?

 

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej basu pod maską słychać, przynajmniej tak mi się wydaję...

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak wymalowany, grill na miejscu a w wolnym czasie przerobiłem kratki s-line tak aby przynajmniej w jakimś stopniu pasowały do grilla [emoji6]d1ed869a42a85eb9d9473bf73db42151.jpg

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka



Wywaliles radar żeby wstawić te kratki? Daj znaczek troszkę niżej to będzie bajka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem bo i tak coś nie działało ale jeszcze nie udało mi się zmienić kodowania, znaczek zawsze można zmienić, teraz jest bez tego mocowania które jest w zestawie

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem bo i tak coś nie działało ale jeszcze nie udało mi się zmienić kodowania, znaczek zawsze można zmienić, teraz jest bez tego mocowania które jest w zestawie

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka



Ile chcesz za graty od radaru?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi przyjąć kodowania w silniku na zwykly tempomat, poza tym tylko radar mi przeszkadza i kratka od radaru leży w garażu, nie wiem czego mogę się jeszcze pozbyć bez szkody dla reszty układów...

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij pierw od wykodowania go z 07 Head Control, później z Gateway i na końcu z ECU. Co do gratów to potrzebny by był sam radar z mocowaniami, kratka i manetki pod ACC. Te ostatnie możemy się wymienić. Ja dam Ci zwykle pod tempomat a ty mi twoje [emoji3]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wszystko się udało tylko przy ECU wywala błąd [emoji17] musze jeszcze raz cały temat przeglądnąć i może znajdę rozwiązanie. Jak się uda to przemyśle sprawę. [emoji6]

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zastanawiałeś się nad wyrzuceniem tłumika z dolotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o ten kawalek z dziurkami wewnatrz przy turbo? Musze się temu przyjrzeć bo nawet o tym nie myślałem i nie wiem czym to zastąpić

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie o to... myslałem jakby to po prostu wyciąć ze środka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namówiłeś mnie, godzina dłubania i wyszło, dzwiek nagrałem, postaram się wrzucić później, może turbo bardziej słychać [emoji6]1ee6db681ab5f0cd3249972203484d86.jpg

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłamałem śrubokrętem i dremelem trochę bo to twardy plastik

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłamałem śrubokrętem i dremelem trochę bo to twardy plastik

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka



No to możesz to jebnac w śmietnik. W układzie dolotowym chodzi o to aby takich komór stwarzających zawirowania powietrza jak ta która stworzyłeś było jak naj mniej. Powietrze zamiast łatwiej trafiać do turbiny dodatkowo się zawirowywuje i powoduje osłabienie przepływu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jak sa te otwory to pod spodem są poprzeczki i to tez blokuje przeplyw...za jakiś miesiąc zmieniam turbo i ten dolot będę przerabiał na większy [emoji5]

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwory pod spodem są po to aby wyciszyć szmery zasysanego powietrza. Powietrze które w nie wpada nie zaburza przepływu tak jak w twoim przypadku. Ten kawałek dolotu wywala się całkowicie i spawa z kwasiaka na dużej średnicy, wtedy ma to jakiś sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...