Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie samochodu z gwintu / dobór amortyzatorów i sprężyn


LuckyBastard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może będę oryginalny ale chce podnieś moją B6. Kupiłem Auto od niemca i ma on założony gwint KW i niestety po roku użytkowania uznałem, że nie jest to dobre rozwiązanie na nasze drogi.

Obecnie samochód ma wysokości:

przód prawy: 656 mm

przód lewy: 656 mm

tył prawy: 631 mm

tył lewy: 631 mm

Koło 17" felga 8,5J opona 245/45/17. Auto poszło nieco z tyłu w dół ponieważ wstawiłem butle.

Oryginalnie wg tabliczki w mojej B6 było zawieszenie

1 BA sprężyny przód: OJH waga 854-885 kg, tył: OYL waga 571-597 kg

Aktualnie chce zrobić taki zestaw i proszę was o poradę czy dobrze myślę i czy będzie to grać:

Opony 225/45/17

Amortyzatory 1 BE (żeby nie stracić sportowego charakteru:))

sprężyny tył OYM waga 626-640 kg ( chcę zwiększyć wagę osi ze względu na butle oraz dojazdówkę w bagażniku, Czy większa kategoria wago sprawi, że auto będzie twardsze czy wyższe??)

sprężyny przód OJG waga 861-899 kg

Liczę na waszą opinie :)

 

 

Edytowane przez LuckyBastard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź amory z 1BE a sprężyny obniżające np. eibachy i będzie ok. Komfort i w miarę sztywno, ale tym samym mniej sztywno niż na gwincie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...