nacic Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Witam wszystkich,jestem posiadaczem Audi a4 b5 98 1.6 od miesiaca i mam bardzo dziwny problem.A mianowice ,samochod przyjechal z niemiec na start zostala wymieniona maglownica bo lalo sie z wspomagania,Pan który mi ja sprzedawal zrobil ta usluge na wlasny koszt (900zl faktura gwarancja 12miesiecy).Gdy juz samochod kupilem wszystko chodzilo perfekcyjnie kierownica dzialala idealnie lekko jak piorko.Po tyg. czasu pojechalem na stacje diagnostyczna sprawdzic zbierznosc kol (zalecenie po wymianie maglownicy).Po sprawdzeniu samochodu na stacji(Gośc sprawdzil zawieszenie na maszynie ,wytrzepalo caly samochod.Stwierdzil ze do wymiany sa wahacze 4szt i nie zrobi zbieznosci .Oczywiscie w zawieszeniu nic nie stukało itp ,wszystko chodzilo plynnie.Gdy wyjezdzalem z stacji kierownica zaczola twardo chodzic i nie odbijała do konca.Po wymianie wahaczy pojechałem z powrotem na stacje na zrobienie zbieznosci kół,okazalo sie ze problem pozostal kierownica twardo chodzi itp.nie ma tragedni ale jak pomysle ze przed wizyta na stacji samochod prowadzil sie swietnie i kierownica chodzila jak piorko to mnie szlak trafia.Czy ktos z forumowiczow ma jakis pomysł do kogo sie teraz udac zeby ktos mi mogł pomuc w tej sprawie???Co mozna sprawdzic i czy po tych testach zawieszenia cos sie nie przestawilo i przez to teraz tak chodzi uklad kierowniczy??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się