Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 1.8T AVJ 150KM - muł na rozgrzanym...


aiwer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o ocenę logów. Problem z autem taki, że jak się dobrze zagrzeje (dłuższy korek, temperatura otoczenia powyżej 25st) to nie ma siły się rozpędzić.
Ja mu gaz a on przez jakieś 3 sekundy nie reaguje, jak już zareaguje, to jakoś się rozpędza, ale to nie to, co powinno być, nie ma tego "kopa", nie czuć turbiny.
Nie ma znaczenia, czy jadę na LPG czy Pb, na obu paliwach muł.

Na zimnym lub dopóki się nie rozgrzeje wszystko jest OK.

Poniżej logi (robione niestety o godzinie 21:00 gdzie temperatura już niższa)
Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_vwH2g03.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_J1d2iD.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_Ds1ON.html

Chciałem sprawdzić szczelność, bo jak się rozpędzam (nie ważne czy na zimnym czy ciepłym) to słyszę nie tyle gwizd turbiny co świst. Takie jakby zasysanie powietrza ale tylko przez krótką chwilę po wciśnięciu gazu. Powiedzmy, jadę na 2 biegu, 2000 obr, gaz i słychać sssyk i później już nie. Turbo regenerowane w listopadzie 2016, nie kopci, na zimnym ładnie ciągnie. Problem tylko na gorącym.  Pojeździłem po kilku "warsztatach" ale to co oni mówią to się w ogóle nie pokrywa z tym co tu można wyczytać, np. sprawdzenie szczelności dolotu chcą robić bez nabijania ciśnienia, tylko psikać woda z mydłem albo najbliższy termin za 2 tygodnie...

Ktoś chętny do pomocy?

Edytowane przez aiwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jeszcze wczoraj były...
Jak wróce do domu to wrzucę jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nocy była jakaś awaria strony vaglog i pewnie twoje logi wcielo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wyglądaja w miare ok, turbo ma dość małe wysterowanie, może to włąsnie wskazywać na jakąś nieszczelność, po nagrzaniu dziura powieksza się lub coś w tym stylu, jedyna opcja sprawdzenie szczelności dolotu kompresorem bo bez tego na tą chwile nic innego się nie wymyśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz13. Czy w 118 na początku logi nie powinna być wartość bliska 100?

Edit: w sumie to chyba to wlasnie miałeś na myśli mówiąc "dość małe wysterowanie" <myśli>

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...