czito Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Drodzy klubowicze, Prośba o analizę logów statycznych oraz dynamicznych. Czasem przy ostrzejszym depnięciu w gaz na 3,4 biegu (powyżej 3000rpm) samochód przechodzi w tryb awaryjny. Auto dostaje niesamowitego muła i nie sposób normalnie się nim poruszać. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika wszystko wraca do normy zazwyczaj bez błędu w sterowniku. Ostatnio jednak udało mi się wywołać błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Poniżej załączam logi, może ktoś bardziej ogarnięty będzie mnie w stanie naprowadzić na usterkę. Po analizie forum szukałem już dziury w dolocie, niestety bez skutku. Podejrzewam kucający N75, lub samą turbinę. Na tablicy przyrządów nie zaświeca się żadna kontrolka, nawet w momencie kiedy auto jest już w trybie awaryjnym. Proszę o rady na podstawie zalogowanych wartości. Czy na ich podstawie można wywnioskowac czy to zaworek, turbina bądź któryś przewód powietrza kucnął? Grupa 001 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-001_Jk1r7Zb.html Grupa 001 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-001_q4n65C.html Grupa 003 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-003_S0yZrYH.html Grupa 003 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-003_Jr0fU3d.html Grupa 004 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-004_nfFaf8.html Grupa 004 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-004_cqLlK.html Grupa 008 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-008_eMO7c6.html Grupa 010 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-010_rIHMR.html Grupa 011 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-011_Wf1qH.html Grupa 011 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-011_6GdVl.html Grupa 013 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-013_SJHxU57.html Grupa 018 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-018_kl2jGCs.html Grupa 023 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-023_ip8035.html Grupy 010, 011 DYNAMICZNIE (po 3-4 próbie dynamicznej, jakby problem ustąpił a to jest log): http://vaglog.com/log-011_010_1GT73.html Z góry ładnie dziękuję za wszelką pomoc. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez czito
czito Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 16 minut temu, Jarol napisał: Turbo do czyszczenia Jarol, dzięki za odpowiedź. Możesz powiedzieć tylko z której grupy i na jakiej podstawie to wywnioskowałeś? Jestem bardzo ciekaw i chętnie bym się dowiedział.
czito Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie, jestem po czyszczeniu turbo. Faktycznie zacinała się dźwignia gruszki w sprężarce. Po czyszczeniu bez praktycznie żadnego oporu można nią przesuwać od minimalnego położenia do maksymalnego. Ku mojemu zaskoczeniu auto nie ma teraz zupełnie mocy. Załączam zrobiony log dynamiczny 011 po czyszczeniu. Turbo wstaje dopiero koło 3000 rpm. Przy teście 011 BS, sztanga się porusza ale na komputerze ciśnienia prawie się nie różnią pomiędzy ON a OFF, maks około 20mbar. Proszę dajcie jakieś sugestie co sprawdzić. Auto jedzie jak SDI 50KM. Zapomniałem dodać, że turbo pracuje teraz dużo głośniej niż wcześniej. Spoiler Problem rozwiązany, wywoływał go pęknięty wężyk od N75. musiał się złamać przy składaniu wszystkiego do kupy.. Edytowane 25 Czerwca 2017 przez czito
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się