Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Nie odpala ,brak reakcji pompki paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Od dwóch dni boryka się z moim oczkiem w głowie . Auto jeździło wszystko w jak najlepszym porządku. Na podwórku były próby podpiecia CB radia które robiło zwarcie i paliło wtyczki do zapalniczki ale to tak w nawiasie. Wyjechałem do garażu rano przychodzę chce odpalić a tu zonk.  Długo kręciło ale odpaliła i za chwilę zaczęło chodzić jak by na 2 gsrkach. Zgasilem auto i szukam przyczyn. Perfidnie nie slychac pompki paliwa ,gdy przekrece stacyjke nie ma tego charakterystycznego szelest w okolicach baku. Ściągnąłem dwa wężyki od filtra te od strony szyby no i krecilem zaplonem i nie leciało paliwo. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ,dziś będzie podmiana przekaźnika 614. Vcds zero błędów jedynie w grupie 46 znalazłem taki błąd 

00955- Key 1 

35-1Intermittent.

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Nie mam kanału ani podnośnika żeby zobaczyć czy dochodzi prąd do pompki. Pozdrawiam 

Opublikowano

Błąd który wpisałeś jest od programowania klucza do otwierania. Może paliwo się cofa.

Opublikowano

Pompka wspomaga zasysanie paliwa przez vakum. Auto powinno normalnie pracować tez bez niej.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

 

6 godzin temu, michcio1985 napisał:

Pompka wspomaga zasysanie paliwa przez vakum. Auto powinno normalnie pracować tez bez niej.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

To  po co ją tam do zbiornika zamontowali ? :P

 

Wyjmij bezpiecznik nr 28 ze skrzynki na lewym końcu deski rozdzielczej i sprawdź go.

a20_0098_156.png

Jak jest OK, to zrób następujące testy :

1. Włącz stacyjkę i sprawdź czy pojawia się na jego lewym styku w skrzynce bezpiecznikowej napięci po włączeniu stacyjki ( powinno się pojawić na jedną - dwie sekundy )

Jak się nie pojawi to prawdopodobnie uwalony przekaźnik pompy paliwa ( znajdziesz go  w obudowie ECU na podszybiu )

2. daj na prawy styk ( jak na załączonym wyżej obrazku ) przez bezpiecznik 15A napięcie z akumulatora , pompka w zbiorniku się powinna włączyć i zacząć pompować paliwo ( ze zdjętego wężyka zasilającego z filtra paliwa powinno zacząć intensywnie lecieć paliwo ).

Jak pompki nie słychać i paliwo nie leci to albo odwaliła kitę albo coś z kabelkiem idącym od bezpiecznika do niej.

Jak pompkę słychać a paliwo nie leci to albo pompka nie pompuje albo w zbiorniku susza :decayed:

 

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Piotrze napisałem że nie jest nie zbędna. W starych modelach PD nie było jej wcale i pompa vakum zasysala prosto z baku.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Bądźmy konkretni , pompa vacum to ciągnie powierze :P

A poza tym to się zgadza , stare PD-ki ciągły paliwo ze zbiornika samą pompką paliwową znajdującą się w tandempompie, nowsze mają elektryczną pompkę w zbiorniku dodatkowo...

Tylko że jak ona stanie to zazwyczaj blokuje przepływ paliwa na tyle że autem nie da się jechać, dobrze jeżeli pracuje jako tako na wolnych obrotach :decayed:

Oczywiście mogą być wyjątki, jak jest ona na tyle zużyta że tandem może sobie przez nią siorpnąć tyle ile mu potrzeba to silnik będzie chodził normalnie nawet jak ona nie pracuję :P:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Bezpieczniki i przekaznik okej . Zrobiłem jak mówisz i d*pa dalej nie idzie odpalić auto . Na krótko pompka się odezwała ale napięcia przy kostce nie ma . 

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, bambi1306 napisał:

Bezpieczniki i przekaznik okej . Zrobiłem jak mówisz i d*pa dalej nie idzie odpalić auto . Na krótko pompka się odezwała ale napięcia przy kostce nie ma . 

Paliwo ze zdjętego wężyka zasilającego filtr paliwa po podłączeniu zasilania pompki na krótko leci ?

Przy której kostce i na czym nie ma napięcia ?

Pisz konkretnie tak aby nie było wątpliwości co chciałeś w swojej wypowiedz przekazać i na które pytanie odpowiedzieć  ......:naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Nie patrzyłem czy paliwo leci jeśli podłączy się pompkena krótko .  Przy kostce co wchodzi do pompki w bagażniku tam nie ma w ogóle pradu jak zapłon się przekreca. 

Opublikowano

Pisałeś że po przekręceniu stacyjki na lewym styku złącza bezpiecznika nr 28 napięcie się pojawia , podłączając plus z aku do prawego styku złącza bezpiecznika pompka zaczyna pracować , czyli wychodzi na to że bezpiecznik nr. 28 jest przepalony, albo zapomniałeś go z powrotem zamontować , jak na kostce przy pompce nie pojawia się 12V i pompka nie pracuje :decayed:

Albo przekaźnik pompki nie za każdym razem pewnie załącza jej zasilanie ....

Nie uważasz że wypadało by też sprawdzić czy podłączona na krótko pompka w zbiorniku pompuje paliwo ? :P

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Pisałeś że po przekręceniu stacyjki na lewym styku złącza bezpiecznika nr 28 napięcie się pojawia , podłączając plus z aku do prawego styku złącza bezpiecznika pompka zaczyna pracować , czyli wychodzi na to że bezpiecznik nr. 28 jest przepalony, albo zapomniałeś go z powrotem zamontować , jak na kostce przy pompce nie pojawia się 12V i pompka nie pracuje :decayed:

Albo przekaźnik pompki nie za każdym razem pewnie załącza jej zasilanie ....

Nie uważasz że wypadało by też sprawdzić czy podłączona na krótko pompka w zbiorniku pompuje paliwo ? :P

Sprawdzałem bezpośrednio w gniazdo bezpiecznika 28 czy jest prąd probowka.  Prąd jest za każdym razem . Próbowałem jak mówisz -kabelek z gniazda bezpiecznika do aku Ale nie zwracałem uwagi czy dotykam prawego styku bezpiecznika tylko wsadziłem  bezpośrednio kabel do gniazda i próbowałem odpalać. Dla mnie tez jest magia dlaczego jak grzebalem przy przekazniku 614 i wlozylem go zmostkowanego to wlaczyl sie wentylator?Dziś sprawdzę czy pompka daje paliwo do filtra na krótko. Czy aby nie spale pompki ?

Edytowane przez bambi1306
Opublikowano (edytowane)

Nic pompce nie będzie, jeżeli jest sprawna i przewód od gniazda bezpiecznika ma ciągłość, to przy takim podłączeniu zasilania na krótko jak opisałem , powinna pompować paliwo :)

Od czego jest przekaźnik 614 to ja nie wiem , bez schematu mogę tylko podejrzewać że ma coś wspólnego z zasilaniem wentylatora  :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

@bambi1306 mam podobny teraz problem, co było u Ciebie przyczyną? jak to naprawiłeś? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...