mrejmak Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, prosiłbym o pomoc w analizie logow mojej audi a4 b7 2007. Problemem jest nierównomierna praca silnika po dłuższym postoju, delikatne problemy z odpalaniem oraz słaba moc i kopcenie na czarno.W aucie niedawno zmieniana przez poprzedniego wlasciciela pompa vacum (uzywka) oraz turbo. Zauwazylem rowniez duzy pobor oleju, po trasie 3000km dolalem 0,7l lacznie. Logi dynamiczne: 003 008 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_ZA9o86.html 003 011: http://vaglog.pl/log-003_011_WENv5P.html 003: http://vaglog.pl/log-003_nAlSnT.html 004: http://vaglog.pl/log-004_og690Z1.html 008: http://vaglog.pl/log-008_2zbLlU.html 010 011: http://vaglog.pl/log-010_011_4HewFrx.html 010: http://vaglog.pl/log-010_d8nwY4.html Statyczne: 004: http://vaglog.pl/log-004_egcj681.html 013 http://vaglog.pl/log-013_PlnLND.html 018 http://vaglog.pl/log-018_5lj5VYw.html przepraszam za wszystkie błędy, robie to pierwszy raz i w dodatku dodaje posta z telefonu. Pozdrawiam Edytowane 18 Czerwca 2017 przez mrejmak
mrejmak Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 Odświeżam, za kilka dni jade autem w dłuższą trase i chciałem do tego czasu je naprawic. Za pomoc jestem w stanie zapłacić ew dostarczyć dużą flaszke. Próbowałem sam analizować logi, jeśli sie nie mylę to wychodzi cos z powietrzem, wartości sie od siebie różnią z 2 i 3 tabeli. Pozdrawiam
mrejmak Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zacząłem sam szukać przyczyny. W logach z grupy 011 dynamicznych wartość z pozycji 3(rzeczywiste) jest mniejsza niż wartość z pozycji 2(zadane). Czyli z tego co wyczytałem może być uszkodzone turbo, zatkany kat lub problem z podciśnieniem. Turbina zmieniana kilka miesięcy temu na nową garetta w serwisie w Holandii. Teraz pytanie, czy pompa vacum może za to odpowiadać? Mimo że poprzedni właściciel ją wymieniał, to z tego co wiem założył używkę. Dodatkowy objaw to nierównomierna praca, duże zużycie oleju no i oczywiście brak mocy z dołu. Jutro postaram się zdemontować filtr paliwa w celu sprawdzenia czy pompa nie puszcza oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się