Kacper Deluga Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jakieś 8 miesięcy temu założyłem używany gaz do mojej A4. Zdecydowałem sie na taki krok ponieważ samochód był kupiony od handlarza więc nie wiadomo co ma w środku i nie chciałem inwestować 3 tys a za rok oddać go na szrot. Trafila się możliwość kupna od znajomego mechanika instalacji stag 3 na wtryskach vanosa. Gazownik nie był z najwyższej polki, ale instalacja chodziła dobrze wszystko się przekraczało jedynie to gaz za szybko wchodzil bo jakieś 5-10s po uruchomieniu nawet w zimę i centralka źle wskazuje ilość gazu w zbiorniki. Po jakiś 5 miesiącu jeżdżenia na gazie padła mi cewką zapłonowa(moduł), przy wymienianie odkrecilem i odpiolem przepustnice. Po wymianie chodziło dobrze, ale przepustnica się nie zaadoptowala wiec pojechałem do mechanika i tam vagiem nic nie zadziałało i powiedzieli że soft padl. Widziałem coś ostatnio że może paść od podlezenia staga i się zastanawiam czy u mnie jest podobnie. Pojezdzielem dwa miesiące i znowu padła cewką i pytanie czy to moze być wina źle wyregulowanego gazu czy może to po prostu przypadek? I co z tym softem? Jakie moga być przyczyny i jaki koszt naprawy? Czy w ogóle jest konieczna naprawa i jakie są konsekwencje jazdy bez wymiany?Gdy jeżdżę z rozwalona cewką często słyszę wybuchy z niedopalonego gazu gdzieś w wydehu, czy są one groźne i co mogą rozwalić? Dużo pytań bo mam dylemat: czy opłaca się go w ogóle naprawiac, samochód bierze dobry litr oleju na 1tys km i ma straszny nagar w silniku. Czy go sprzedać za 3 tys dołożyć i kupić coś innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się