dawidos726 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Witam. Nie dzialala klima w moim a4 b6 avf. Wiec pojechalem nabic. Okazalo sie ze czynnik byl ale nic nie bylo czuc. Wymienilem osuszacz i dlawik. Okey. Cos tam teraz dziala. Przy upale to w ogole nie dziala. Podejrzewam ze tak sie dzieje orzez brak wentylatora klimy. Mam tam latajace klapki. Wydaje mi sie ze ktos zmienial pas przedni z wyjsciem powietrza do webasto bo po numerze win nie wychodzilo ogrzewanie postojowe. Teraz pytanie czy da sie zdjac te klapki i zamontowac wentylator czy musze targac caly pas? Dodam jeszcze ze prawa strona chlodnicy ciepla a lewa zimna. Czyli tam gdzie nie ma wentylatora. Sorki za brak polskich znakow pisze z telefonu. //Edit zdjecie podgladowe Edytowane 20 Czerwca 2017 przez dawidos726
matisstz Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) ja też mam jeden wiatrak i klima działa normalnie, więc wątpię że to przez to ( auta mające oryginalnie hak montowany miały przeważnie jeden duży wiatrak ) Edytowane 21 Czerwca 2017 przez matisstz
dawidos726 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 1 minutę temu, matisstz napisał: ja też mam jedną chłodnicę i klima działa normalnie, więc wątpię że to przez to ( auta mające oryginalnie hak montowany miały przeważnie jeden duży wiatrak ) Ja mam dwie chlodnice i jeden wentylator. Hak mam zdejmowany wiec chyba nie ori
aiwer Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 O tym ile jest wiatraków decyduje kraj na jaki był wypuszczane auto. Ja mam auto z włoch i mam 2 wiatraki - wiadomo, cieplejszy klimat, potrzeba lepszego chłodzenia. Jeden wiatrak w tym kraju spokojnie wystarczy. Nie bardzo rozumiem natomiast jak mozna miec jedną chłodnice? Przy klimie chyba zawsze są dwie. Jedna od chłodzenia płynu chłodnczego druga (przed nią) od klimy. No chyba, że wychodziły jakieś "mutanty" w postaci jednej chłodnicy od wszystkiego, gdzie miały w sobie kanaliki na płyn i czynnik chłodzący.
dawidos726 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Hm to dziwne. Moze jakis czujnik padl albo co. Ktore grupy logowac i jakie wartosci powinny miec?
matisstz Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 sorry pomyliłem się miało być jeden wiatrak walnąłem gafę i napisałem chłodnicę ... zaraz poprawię hak mam ori i też ściągany
dawidos726 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ogolnie sprawdzilem jak grzeje cieplo na hi i tez marnie. Moga te oba problemy byc przez nagrzewnice?
aiwer Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Jeżeli na ECON licho ci grzeje na HI to można obstawiać zapchaną nagrzewnicę. Nie wiem natomiast jak jest na włączonej klimie i na HI. Wydaje mi się, że wtedy układ wentylacji miesza ze sobą ciepłe powietrze z nagrzewnicy i osuszacza. Klima w samochodach tylko chłodzi + daje suche powietrze w przypadku grzania. Ogrzewanie zawsze idzie przez nagrzewnice. Reasumując (przynajmniej ja to widze tak): włączona klima (chłodzenie): powietrze ze skraplacza + osuszacz włączona klima (ogrzewanie): potwietrze z nagrzewnicy + osuszacz wyłączona klima (ogrzewanie): powietrze z nagrzewnicy wyłączona klima (zimne powietrze): powietrze z zewnątrz
dawidos726 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) 15 godzin temu, aiwer napisał: Jeżeli na ECON licho ci grzeje na HI to można obstawiać zapchaną nagrzewnicę. Nie wiem natomiast jak jest na włączonej klimie i na HI. Wydaje mi się, że wtedy układ wentylacji miesza ze sobą ciepłe powietrze z nagrzewnicy i osuszacza. Klima w samochodach tylko chłodzi + daje suche powietrze w przypadku grzania. Ogrzewanie zawsze idzie przez nagrzewnice. Reasumując (przynajmniej ja to widze tak): włączona klima (chłodzenie): powietrze ze skraplacza + osuszacz włączona klima (ogrzewanie): potwietrze z nagrzewnicy + osuszacz wyłączona klima (ogrzewanie): powietrze z nagrzewnicy wyłączona klima (zimne powietrze): powietrze z zewnątrz Dokladnie. Grzeje licho i licho chlodzi. Idzie jakims srodkiem wyczyscic nagrzewnice w srodku czy lepiej ja targac? Edytowane 24 Czerwca 2017 przez dawidos726
dawidos726 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 Dzisiaj odpalilem vaga i cisnienie rosnie do 14, 15 bar i maleje do 5 bar. I tak sobie lata.
aiwer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 No to wychodzi na to, że sprężarka walnięta skoro uklad szczelny. Może ślizga się na tym łożysku/sprzęgle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się