Krzysztof Niemyjski 0 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Witam Panowie. Mam dylemat odnośnie wtrysków , planuje troche pomodzic swojego AFNA finalnie celuje w około 180KM i takie pytanie czy jakbym teraz załadował końcówki wtrysków 230 i zrobil mape czy nic nie bedzie sie działo? to że lepiej zrobic wszystko na raz to wiem. Tylko aktualnie fundusz nie pozwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi 1 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Witam Panowie. Mam dylemat odnośnie wtrysków , planuje troche pomodzic swojego AFNA finalnie celuje w około 180KM i takie pytanie czy jakbym teraz załadował końcówki wtrysków 230 i zrobil mape czy nic nie bedzie sie działo? to że lepiej zrobic wszystko na raz to wiem. Tylko aktualnie fundusz nie pozwala.to juz lepiej zaczni od turbo 230 z pompą 10 beda ledwo dychać podlane bedzie ale bez odp cisnienia i za mało powietrza bo te vnt 15 nie napierdzi tyle ile potrzebaWysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszhenleys 1 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Pakuj suszarkę awx/avf i 160 km masz w zasięgu ręki. Do tego kat,egr out ssący awx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Niemyjski 0 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 kat jest juz wyrzucony egr zaślepiony od AVF ? a jakies BRD ? coś co w dalszych etapach bedzie dawało rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się