Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB - prośba o sprawdzenie logów


oyamabdg

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

ostatnio auto dość długo kręciło zanim odpaliło. Zawsze po nocy i czasem też w dzień. Przedwczoraj zakręciłem LPG w butli i posprawdzałem z 3 wtyczki i o dziwo auto zaczęło palić od strzała od tego czasu. Jak na razie jeżdżę tylko na PB i testuje auto i ewentualnie wystąpienie jakiś błędów a na LPG wychodziło tego trochę - teraz jest spokój przez te 2 dni ale zobaczymy co będzie dalej.

 

Bardzo bym prosił o analizę poniższych logów, które zostały zrobione na PB. Z tego co zauważyłem, to auto nie zawsze zejdzie szybko z obrotów tak jak powinno według mnie i też nie wiem czy ma odpowiednią moc.

 

002 + 033

http://vaglog.pl/log-002_033_44Qry.html

 

115+118 (prawidłowy jest ten na samym dole)

http://vaglog.pl/log-115_118_9noW4.html

 

Robiłem też 003 i 020 ale nie zapisało :(( Ewentualnie zrobię i doślę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, oyamabdg napisał:

ostatnio auto dość długo kręciło zanim odpaliło. Zawsze po nocy i czasem też w dzień. Przedwczoraj zakręciłem LPG w butli i posprawdzałem z 3 wtyczki i o dziwo auto zaczęło palić od strzała od tego czasu

Reduktor puszcza gaz przez podciśnienie na 99%. Poszukaj na necie jak to sprawdzić. Bodajze przewód od map wypinasz wkładasz do szklanki z wodą, jak są bombelki to masz przyczynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo dość kiepsko wstaje, przepływka zaniża, zrób brakujący log, szczelność dolotu trzeba sprawdzić, do tego być może przytkany kat ale najpierw logi i szczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2017 o 22:55, zwonko napisał:

Reduktor puszcza gaz przez podciśnienie na 99%. Poszukaj na necie jak to sprawdzić. Bodajze przewód od map wypinasz wkładasz do szklanki z wodą, jak są bombelki to masz przyczynę.

Odkręciłem butlę, poczekałem noc - znowu problemy z odpalaniem. Zrobiłem tą próbę, po chwili włożyłem wąż do wody i puszczał bąbelek co około 3 sekundy. Rozumiem, że mam winowajcę bo nie powinno nic się wydostawać? :)

Dnia 26.06.2017 o 14:07, Łukasz13 napisał:

Turbo dość kiepsko wstaje, przepływka zaniża, zrób brakujący log, szczelność dolotu trzeba sprawdzić, do tego być może przytkany kat ale najpierw logi i szczelność.

Dziękuję za odpowiedź. Dziś wieczorem zrobię logi i dołącze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, oyamabdg napisał:

Rozumiem, że mam winowajcę bo nie powinno nic się wydostawać? :)

tak mi się wydaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka ze mnie niezdara. Okazało się, że tamte logi się zapisały wtedy ale przerzuciłem je na pulpit i nie widziałem :) Oczywiście zobaczyłem to po zrobieniu nowych:

 

003 + 020 (robione kilka dni temu, razem z poprzednimi logami) - te niżej:

http://vaglog.pl/log-003_020_Jo6Pk.html

 

003 + 020 (robione dziś):

http://vaglog.pl/log-003_020_X0AT04t.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece pewnie nie sa pierwszej młodosci? sprawdziles szczelnosc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2017 o 16:22, Magicbattle napisał:

swiece pewnie nie sa pierwszej młodosci? sprawdziles szczelnosc ?

Świece nówki NGK. Szczelność jeszcze też nie sprawdzona.

Edytowane przez oyamabdg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takimi stukami to bym się nie przejmował. Zrób całą resztę o której pisał @Łukasz13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...