Headi Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Witam. Najdłuższa lista kodów jaką udało mi się znaleźć poniżej : Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), 2 Aktualna wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Aktualna wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Aktualna wartość zewnętrznego czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Aktualna wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) przód –zderzak (G 17)6 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg 7 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza na desce rozdzielczej 8 Sprawdzenie wyświetlacza 9 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 10 Specjalna wartość klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy A/C(G 112) 12 Specjalna wartość klapy A/C 13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza 17 Prędkość samochodu (km/h) 18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21 Ilości występowania niskiego napięcia, nieustalony 22 Położenie przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23 Ilość przełączeń wysokiego ciśnienia klimatyzacji, ustalony 24 Ilość przełączeń wysokiego ciśnienia klimatyzacji, nieustalony 25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27 Prędkość obrotowa silnika (RPM) 28 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 29 Wartość kodu 30 Wersja oprogramowania 31 Indeks oprogramowania 32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44 Licznik cyklów operacji klimatronika 45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny, w ° C) 47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w ° C) 48 ECOR 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Okres użytkowania (w minutach) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) w °C STRONA 1 52 Pozycja wyłącznika kompresora (dodatek) 53 Dodatkowe odczyty na wyświetlaczu – obroty kompresora , wartość powietrza, wartość wody 54 Cyfrowy kod sterujący 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w °C lub °F potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w °C, z wewnętrznego czujnika w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w °C, z wewnętrznego czujnika, deska rozdzielcza (G 56) 58 Temperatura w °C, z czujnika w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w °C, z zewnętrznego czujnika (G 17), przód-zderzak 60 Temperatura w °C, z czujnika dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 61 Temperatura w °C, z czujnika wylotu powietrza na desce rozdzielczej 62 Czujnik nasłonecznienia W/m² 3 63 Czujnik nasłonecznienia przefiltrowany W/m² 64 Wartość delta dla nawiewów 65 Wartość delta dla klapy A/C 66 Wartość stała / 1.6 sekundy 67 Skorygowanie przy zimnej pogodzie 68 Max. współczynnik korekcji dla I oraz P 69 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg (stała) 70 Żądana wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg (stała) 71 Odchylenie (Epsilon) 72 Proporcja (+ grzanie - chłodzenie) 73 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy TK (stała) 74 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy ZK (stała) 75 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy DK (stała) 76 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy SK (stała) Mam A4 B5 z końcówki 99'r. po Lifcie. U mnie jest 87 kodów. Nie mam opisu reszty. Poza tym, wartości kodów kompletnie mi się nie zgadzają. Przykład : 1 (1C) - 0.0 2 (2C) - 133 49 (49C) - 40 stopni Celsjusza 52 (52C) - 14 Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć dlaczego tak jest? Ogólnie mam lekkie problemy z Klimą. Słabo chłodzi. Wężyki - jeden ciepły drugi zimny. Kompresor (sprężarka) chodzi (słychać). Klima nabita. Płyn chłodniczy do pełna. Brak pomysłów. Pomocy ??
Hezen Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Odłącz vaga, sprawdź błędy.Na kanale 49 i 51 masz mieć tą samą temperaturę (+/- 5 stopni, jest to temperatura płynu chłodzącego)Nabity układ to jedno, a jak będzie zapchana dysza rozprężna i osuszacz to słabo będzie chłodzić, pod warunkiem że kompresor jeszcze trzyma ciśnienia.Dysza i osuszacz zapycha się grafitem, to normalne podczas eksploatacji układu klimatyzacji.Na dyszy rozpręznej nie może być opiłków które świadczą o zużyciu kompresora.Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się