NerQ'u 0 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Dobra, jutro wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jak masz od kogo to podmien przeplywke na probe i zrob jeszcze raz loga 3 i 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Przepływomierz tnie dawkę paliwa. Nie ma się co dziwić, że samochód słaby. O powietrzu samym silnik nie pojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Patrzylem przeplywke cala w sadzy W Pn wymieniam turbo z czyszczeniem calego ukladu oraz nowy filtr powietrza przeplywka do czyszczenia, Mam olej w interculerze, turbo przepuszcza po wymianie wstawie od nowa 3 grupy 03,08,011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Kazdy ma tam olej wiec sie nie przejmuj kwestia tylko tego ile go jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 13 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Tyle ze na 6 tys 1.3 litra wlalem, Co do auta to cos sie zwalilo juz konkretnie bron boze rozkrece moment obrotowy powyzej 2300, to auto tak szarpie ze jechac sie nieda, musze jezdzic powoli wieksze przyspiesZenie i sie zaczyna aby do pn dotrzymal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Zwykle auto nie szrpie z powodu turbiny. Czasami szarpie z powodu przeplywki, nastawnika, wtryskow. A wysoka konsumpcja oleju to zwykle wina zaworu odmy na pokrywie zaworow chyba ze jest wyciek to nalezy sprawdzic rurke odmy w miejscu przykrecenia do bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 6 godzin temu, Mozgu napisał: Zwykle auto nie szrpie z powodu turbiny. Czasami szarpie z powodu przeplywki, nastawnika, wtryskow. A wysoka konsumpcja oleju to zwykle wina zaworu odmy na pokrywie zaworow chyba ze jest wyciek to nalezy sprawdzic rurke odmy w miejscu przykrecenia do bloku A litra na 3 tys? xd też zawór odmy? xd od 30tyś nic nie chce pierdyknac xddd dolewamtylko oleju i jeździ xDDD ten silnik da sie zarznac? eh, z trupami xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Jak tylko przestaniesz dolewac to go wykonczysz a tak to jeszcze z 500kkm pewnie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 15 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Co do przepływki mieliscie racje, od kostki uciety przewod i 2 nadciety, przepływki dobra wykrecilem i sprawdzilem tylko ma blad sterowania stad te wyniki na log gr 03,08,011 https://zapodaj.net/d92750f192d12.jpg.html A co do odmy mam nadciety przewod, odma leci mi do trojnika gdzie odziela sie olej od powietrza idac dalej laczy sie z przewodem powietrza ktory wchodzi do turbo. https://zapodaj.net/0b5138c6de818.jpg.html Ten olej co mi ucieka znaczaco odma wszystko wali w turbo. Wymiana samego przewodu nic nieda, myslalem ze silnik na koncowce A mechanik mowi ze niemozliwe. Czego to moze byc wina z tym olejem, odpowietrzenie skrzyni korbowej? Silnik suchy tylko w tych przewodach jest olej. Myslalem zeby wypiac przewod od trojnika odmy do przewodu powietrza turbo sprezarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Na pokrywie zaworow jest separator, ta czarna puszeczka http://allegro.pl/separator-zawor-odmy-oleju-odma-vw-a4-b5-1-9tdi-i6802713550.html Czesto jest peknieta membrana i sadzi do turbo zamiast splywac na glowice. Wiele nie kosztuje a czesto duzo pomaga. Do tego wymien lub zaklei ta rurke bo bedzie ci lal sie olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 15 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) Zakleilem peknieta rure odmy i nie szarpie Edytowane 15 Lipca 2017 przez NerQ'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Co o tym sadzicie moze to byc przyczyna za olejenia ukladu turbo? Owszem, 95% oleju w dolocie to olej dostający się tam z odmy. Najczęściej wtedy kiedy nikt dawno nie wymieniał filtra powietrza. Wtedy turbo zaciąga podciśnieniem olej z odmy. Zgadzacie sie z tym? Bo mozliwe ze to przyczyna mojej usterki i uszkodzona turbo. Fitr kupilem ale czekam do jutra na diagnoze mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się