leho 0 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 witam Przy ruszaniu ( również na wstecznym ) jeżeli znacznie nie zwiększę obrotów, mocne uderzenie w okolicy skrzynia-sprzęgła i silnik gaśnie. Praca silnika równa , zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. Czy to może być dwumas ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1806 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 A jest różnica przy gaszeniu auta na sprzęgle i bez sprzęgła? Jeśli nie to pewnie poduszka lub przegub lub coś w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leho 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 witam Nie ma żadnej różnicy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Sluchaj moze byc dm ktory sie blokuje i nie pracuje. Zadko sie to zdarza. Nim to zrobisz przejrzyj wszystkie poduchy silnika oraz skrzyni. Poczytaj o typowych objawach walnietego dm i sprawdz u siebie. Auto masz od nie dawna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leho 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Stuki przez wypracowany przegub oczywiście możliwe, ale raczej nie będzie to przyczyną przedmiotowego problemu, czyli nagłego szarpnięcia i gaśnięcia silnika. Zacznę od sprawdzenia poduszek..... oby. Przebieg to prawie 280 k, więc pomyślałem, że na dwumas najwyższy czas. ( jest jeszcze org.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się