Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Come back 2,6 V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I na tablicy nastała jasność, albo raczej "zimna biel" ;-)[emoji108]

IMG_20180306_203304.jpg

Opublikowano

Opłacało ci się wstawiać ten hologram w tą zniszczoną klapę?  Nie lepiej było poszukać na szrocie  klapy w kolor i dopiero hologram?

Opublikowano
Opłacało ci się wstawiać ten hologram w tą zniszczoną klapę?  Nie lepiej było poszukać na szrocie  klapy w kolor i dopiero hologram?


A i fakt taki etap nastąpi w swoim czasie, też o tym myślałem, ale wstrzymało to sporo innych priorytetowych oraz ingerencji technicznych do tej pory ;-) Sam emblemat nie mówiąc głośno nie do końca jest ori, natomiast irytował czyjś inny motyw zamiast emblematu stąd taka decyzja póki co. Klapę podobno cofając upiększył dawny poprzedni właściciel, ja natomiast oprócz jeszcze kilku ważniejszych rzeczy technicznych poszukuje idealnego błotnika LY7M prawy przód, aby całość współgrała to jednak chyba nadal przedlift z emblematami na boczkach i nigdy oby nie lakierowany i poprawiany skutkiem niestety, no cóż powłoki antykorozyjnej. Przedni zderzak też zaliczył drobną niewielką przygodę stąd te elementy prędzej pójdą na wymianę, szkoda, że trudno trochę o dobrze utrzymane bez konieczności lakierowania, wręcz idealne. Natomiast dla wizerunku planem byłaby może w późniejszym czasie również zmiana reflektorów i kierunków, tak by nie ciąć blotników na wariant z S4 i może plus jakieś spryski oraz klosze halogenów polift, oczywiście działające w dolne kratki, bo już takie projekty też chyba tutaj widziałem. Tył będzie w zasadzie na końcu, bo mimo, że też wgniotka średnio mi się podoba to jednak nic większego się tam nie dzieje, a wzywa jeszcze kilka detali technicznych jak choćby powoli trochę zbyt głośne łożyska i kompletny przegub, oraz przy okazji chyba trochę jeszcze zawieszenia i układu hamulcowego się gruntownie zweryfikuje na całości, póki co zniechęcały te arktyczne mrozy, deszcze niespokojne ;-)
A tylni wizerunek to też jeszcze nie sprecyzowany, czy ostatecznie zrobić coś z kloszy świateł na polift, czy może jakiś konkretny "homologowany" LED tylko z dala od " jednolitych białych" jak to niektóre marne wizje można spotkać na wzór "a la Lexus" hehe [emoji12]
No i takie tam różne detale ostatecznie wizualne pójdą w odpowiednim czasie do działań, póki co to najważniejsze były wszelkie w większości już ogarnięte działania mechaniczne, elektryczne i eksploatacyjne w układy paliwowe, napędowy, czy zasilania silnika, skrzyni biegów, itp.
Jakby znał ktoś również kogoś kto potrafi gruntownie rozebrać deskę rozdzielczą i ją złożyć bez uszkodzeń to byłbym wdzięczny za namiary, trzeba się dostać po niewielki drobiazg, ale jakże istotny na potężne, duże upały w rejonie obudowy nawiewu, a obawiam się aby wszelkie mocowania i plastiki nie zostały ani uszkodzone, ani porysowane, a jednocześnie jest mały plan na bardzo skuteczne zabezpieczenie auta wykorzystujące oryginalną elektronikę i mechanikę skrzyni, a odkryte zupełnie totalnie przypadkowo, ale to już "taki mały sekret" pomysłu ;-) mogę podpowiedzieć w prywatnej korespondencji, jeśli ktoś posiada podobną jednostkę napędową, w skrócie patent jest nawet lepszy niż zabezpieczenie zapłonu :-))
Opublikowano

Więc, "czekając aż przyjdzie zając" [emoji16][emoji23] trza się nieco zabrać za wiosenne porządki w tylnym zawieszeniu i układzie hamulcowym [emoji108]?

IMG_20180329_195743.jpg

Opublikowano

Dla równowagi, stare elementy musiały być głośne, teraz będą milczeć wśród śmieci [emoji16][emoji16]

IMG_20180407_114659.jpg

IMG_20180407_114822.jpg

IMG_20180407_203044.jpg

Opublikowano

Mały projekt "led inside", bo te małe żarówkowe "paskudy" zaczęły podnosić ciśnienie, gdy przekłada się jedną i sprawdza, a podczas wykrecania padają 2 dodatkowe [emoji6][emoji12][emoji108] były obawy czy na konsoli climatronika z większym cokołem też dadzą się zamontować, ale wszystko jest ok, przy montarzu dojście ułatwia zdjęcie panelu poprzez wykręcenie 3 śrub z tyłu [emoji16][emoji16] i jest ok

IMG_20180507_173032.jpg

IMG_20180507_175619_1.jpg

IMG_20180507_175637.jpg

IMG_20180507_182254.jpg

Opublikowano

I nadszedł czas na podmianę błotnika (starego nie będę wrzucał, uznajmy że nie jest nawet wart pokazywania), poprzedni właściciel z uwagi na kupno z pierwszej ręki z delikatną przygodą na prawym błotniku, postanowił go także zamienić, no ale szkoda tylko że nie na oryginał bez malowania, albo przynajmniej dobrze odnowiony. Tym trafem przez kilkanaście lat służył polakierowany zamiennik, cóż wyłącznie z zewnętrznej strony, a od środka został sam podkład, więc można się domyślać jak to mogło wyglądać ?? Mnie straszył najbardziej po umyciu auta, no ale przypadkiem znalazł się całkiem ciekawy niezniszczony ORI, więc we własnym zakresie zostały odnowione konserwacje wzdłuż progów, zweryfikowane miejsca narażone na wilgoć, również po demontażu pod osłonami nadkola i kilka godzin pracy w weekend i temat ogarnięty :)

 

 

IMG_20180520_105207.jpg

Opublikowano

?

IMG_20180523_080751.jpg

Opublikowano

Ładnie wyszło nawet spasowales dobrze

Teraz tylko ładuj nową klapę na tył może łułesa  jak znajdziesz za dobry grosz i lampy przód na polift

Opublikowano
2 minuty temu, BlackHazelAudi napisał:

Ładnie wyszło nawet spasowales dobrze

Teraz tylko ładuj nową klapę na tył może łułesa  jak znajdziesz za dobry grosz i lampy przód na polift

A dzięki ?, no właśnie po złożeniu i porównaniu tego co było wcześniej stwierdziłem podobnie, zresztą zależało mi, aby wszystko lepiej przylegało. Trochę trudu sprawił jeden wkręt od zbiorniczka oparów paliwa za nadkolem, ale po 3h przyszedł jeden słuszny wniosek wiertarka ręczna i nowy wkręt ?

Co do klapy i lamp, owszem planowana jest zmiana, ale nie tak do końca przód polift. Jeszcze to trochę poczeka, bo chce już max ile to możliwe ogarnąć większość spraw technicznych, więc to jeszcze nie taki priorytet. Klapa raczej także pójdzie w całość przedlifta, aby zachować mimo wszystko namiastkę klasyki ? natomiast co do lamp i kierunków z przodu to myśli krążą bardziej o wersji z S4 z dzielonymi kierunkami, aby niczego nie ciąć w blotnikach, wtedy pewnie i grill musiał być w komplecie ??

Lampy tylnie też nie są jeszcze sprecyzowane co tam by się mogło później pojawić, założenia to raczej dwa warianty może tu akurat polift, albo jeszcze coś innego, pojawił się także pomysł LED, ale później widziałem u kogoś coś od innego producenta, podobne do polifta, ale na swój oryginalny nieco odmienny wzór ? no ale to się jeszcze nie spieszy ogólnie, więc czas pokaże ??

Opublikowano

lampy-tylne-audi-a4-b5-sedan-95-1000-czerwone-przezroczyste.jpglampy-tylne-led-audi-a4-b5-sedan-95-1000-czerwone-przezroczyste.jpg

Zapewne o takie ci chodzi ;)

Opublikowano
35 minut temu, BlackHazelAudi napisał:

lampy-tylne-audi-a4-b5-sedan-95-1000-czerwone-przezroczyste.jpglampy-tylne-led-audi-a4-b5-sedan-95-1000-czerwone-przezroczyste.jpg

Zapewne o takie ci chodzi ;)

To się nazywa strzał ? oba te modele zdecydowanie właśnie przyciągają uwagę, pierwsze może bardziej klasyczne, ale chyba już sprawdzone u użytkowników i myślę, że to ciekawa alternatywa na zmianę fabrycznego wyglądu, z kolei LED ciekawie się prezentuje, zastanawiające jest jedynie, jak wydajnie świeci i na ile sprawdza się w dzień, jak i noc ☝?

Opublikowano

Nie idź w tę stronę.. Chyba że podoba Ci się Fiat Siena - bo pierwsze wyglądają dokładnie tak samo. Drugie - może na wsiach fajne ;) Poliftowe lampy są najładniejsze i nie ma co kombinowac, jeśli ma być dobrze.

Opublikowano
23 minuty temu, enczu napisał:

Nie idź w tę stronę.. Chyba że podoba Ci się Fiat Siena - bo pierwsze wyglądają dokładnie tak samo. Drugie - może na wsiach fajne ;) Poliftowe lampy są najładniejsze i nie ma co kombinowac, jeśli ma być dobrze.

No to mnie tą "Sieną" teraz kolega połamał heh ??? obecne jeszcze posiedzą, ale może w takim razie ostatecznie ładny polift tył i przód S4, coś na ten wzór ? choć pewnie jedynie lampy, reflektory i grill, choć wiem .. progi też ładne, ale ... ? wiemy o co chodzi ?

 

audi-b5-s4-front-bumper.jpg

audi-b5-s4-passenger-side-rear-bumper.jpg

Opublikowano (edytowane)

Najlepsze poliftowe to by były USA lampy czyli czerwony kierunek ale z dostępnością takich bardzo ciężko

a co do przednich lamp to taniej by cie wyszło kupić normalne poliftowe może nawet udało by ci się zgarnąć OEM Xenon i tylko spryski dorobić i proszę bardzo PRZEDLIFT w Polifcie :D

 

ps.a tak BTW spójrz na to zdjęcie widać ze to miało być zdjęcie auta do katalogów itp a teraz przyjrzyj się linii zderzaka z lampa od strony pasażera

Edytowane przez BlackHazelAudi
Opublikowano
4 godziny temu, BlackHazelAudi napisał:

Najlepsze poliftowe to by były USA lampy czyli czerwony kierunek ale z dostępnością takich bardzo ciężko

a co do przednich lamp to taniej by cie wyszło kupić normalne poliftowe może nawet udało by ci się zgarnąć OEM Xenon i tylko spryski dorobić i proszę bardzo PRZEDLIFT w Polifcie :D

 

ps.a tak BTW spójrz na to zdjęcie widać ze to miało być zdjęcie auta do katalogów itp a teraz przyjrzyj się linii zderzaka z lampa od strony pasażera

Ostatnio to nawet widziałem gotowy zderzak przedlif z spryskiwaczami, nawet ciekawie to było zestrojone, zwłaszcza, że może foto tego nie ukazuje, ale mój miał kontakt od strony kierowcy z innym towarzyszem przy bardzo małej prędkości, ale wystarczyła by zmienić linię spasowania i choć nie ma tragedii to jednak coś tam wkurza ??

A lampy akurat łączone osobno z kierunkami już też widziałem i to chyba kwestia spasowania, co do xeno nie jestem do końca aż tak bardzo przekonany i nie da się chyba tego wyjaśnić ? ale w niektórych kwestiach argument "Siena" może faktycznie nabiera innego znaczenia ??

Opublikowano

Ano Dokładnie kolega "Siena" pozamiatał system a najlepsze ze mi tez się podobały ale tak coś kojarzyłem ze gdzieś już je kiedyś widziałem podobny krój lamp no i Enczu raz na Zawsze rozwiał moje wątpliwości ze te lampy się nie nadają :D

Opublikowano

Dobrze to czytać ? Pomysłów na lampy jest masa, wrzucenie poliftów do przedlifta to nie jest jakaś wielka rzeźba. Zawsze możesz po prostu wrzucić poliftowe lampy bez xenonu, dać do regeneracji odbłyśniki, żarówa 4300k i gwarantuje, że będzie całkiem spoko. Jakby iść dalej to zawsze jest opcja bixa, ale koszty rosną. Prawda jest taka, że no najodpowiedniejszą lampą jest po prostu polift ;) Zderzak z eski najlepiej wygląda z progami, to oczywiste, bo sam eskowy zderzak jest niski i nagle brakuje spójności, przód jest bardzo nisko, a patrząc od boku już pod tymi drzwiami się wydaje łyso :) Koszt zdrowego zderzaka z eski to teraz około 1800zł mniej więcej, chodzą i po 2000, progi różnie, czasem z mocowaniami nawet do 1000 ludzie dociągają. Zawsze można rzeźbić z omegi ale troche tej roboty jest, Ty masz ten plus, że w przedlifcie nie posiadasz dolnych listew na drzwiach ;)

Opublikowano
5 godzin temu, enczu napisał:

Dobrze to czytać ? Pomysłów na lampy jest masa, wrzucenie poliftów do przedlifta to nie jest jakaś wielka rzeźba. Zawsze możesz po prostu wrzucić poliftowe lampy bez xenonu, dać do regeneracji odbłyśniki, żarówa 4300k i gwarantuje, że będzie całkiem spoko. Jakby iść dalej to zawsze jest opcja bixa, ale koszty rosną. Prawda jest taka, że no najodpowiedniejszą lampą jest po prostu polift ;) Zderzak z eski najlepiej wygląda z progami, to oczywiste, bo sam eskowy zderzak jest niski i nagle brakuje spójności, przód jest bardzo nisko, a patrząc od boku już pod tymi drzwiami się wydaje łyso :) Koszt zdrowego zderzaka z eski to teraz około 1800zł mniej więcej, chodzą i po 2000, progi różnie, czasem z mocowaniami nawet do 1000 ludzie dociągają. Zawsze można rzeźbić z omegi ale troche tej roboty jest, Ty masz ten plus, że w przedlifcie nie posiadasz dolnych listew na drzwiach ;)

Hehe, Siena fakt zabiła jakiekolwiek pomysły odbiegające od polifta, trzeba przyznać, że pierwszy wariant był faktycznie wręcz jakby wyklęty z "Fiacika" ? cenna rada, bo od razu zrobił się brzydki ?☝ No cóż na tył zapewne ostatecznie przyjdzie czas tak jak zalecenia ten polif, bo nikt przecież nie mówi, że nie jest to ładny wzór ? , a na przód się jeszcze zobaczy. Zderzaki i te cyferki, no właśnie jest szał, jak zobaczyłem za pierwszym razem ceny od S-ki to mi się wierzyć nie chciało ? Gdybym nawet kiedyś miał wybierać w tej "grubej" modyfikacji nadwozia, to podejrzewam, że z uwagi na te cyferki prędzej jako pierwsze trafiło by jakieś konkretne zawieszenie i może inne koła ?, choć z drugiej strony nawet na fabrycznej wysokości z przodu zdarzało mi się "zakotwiczyć" ? o np krawężniki Lidla i mocowań się później z wyjazdem, aby choćby listwy nie zostawić ?

Co do braku listew u dołu na drzwiach w przedlifcie, to muszę powiedzieć, że faktycznie cieszy mnie ten fakt, bo gdy przegląda się choćby używki widać także ile śmieci i wilgoci tam włazi, oraz jakie czesto są później tego efekty ? choć z drugiej strony znalezienie przedlifta w razie jakiejś konieczności może być już nieco uciążliwe. Utrzymane wersje albo jeżdżą, albo z drzwi trafiają śmieci do ogłoszeń.

Modyfikacja lamp to jednak bardzo ciekawy i otwarty temat, teraz już z pewnością bliżej w kierunku "polift" ?

Opublikowano

ja tam nie brne w Eske po Wrocku juz takie 4 jezdza ja zostane przy standartowym zderzaku ewentualnie jak sie uda to ze spryskami :)

Ale tak jak mowicie drzwi w polifcie to porażka zazwyczaj lifty mialy naprawiac to co zje... na poczatku a tu prosze tak dowalili ze drzwi proszą sie o wymiane ?‍♂️

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...