Mario_gs Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam, sorki za wszelkie błędy jakie wynikają z mojej niewiedzy, ale jestem tu nowy i mam juz dosyc wydawania kasy i czasu na niepotrzebne wymiany wiec proszę o analizę logów... Logi statyczne i dynamiczne.. O11 - w pewnym momencie silnik wszedł w tryb awaryjny... (widać po parametrach). Dodam iż przewody podciśnienia wymieniłem na nowe, zawór N75 - nowy (pierburg czy jakoś tak)... Bedę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedz na moją prośbę... Oto linki do logów: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/290d929e405cb9b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a400789026dfe24.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4ffe51bcf503fc0.html Ps. już znalazłem moj pierwszy błąd - niedogzany silnik.. A tak na marginesie - super forum, ukłony dla pomysłodawców i całej rzeszy klubowiczów
PAWEL69 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witaj z tego co widać,a mało widać[rozdziałka] :cool1:to żaluzje stoją [zapieczone kierownice turbiny] turbo na stół,do czyszczenia lub regeneracji[tu zdania są podzielone] wybór należy do Ciebie ps. zamieść logi w większej rozdzielczości....wszystkie logi
Mario_gs Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Racja... Juz poprawiam - reszte logow - i moze te tylko lepiej zrobie w srode, bede mial troszke czasu. Prosze o wszelkie sugestie odnośnie wykonania logów. Jesli to turbina to chyba zdecyduje sie na regeneracje, lub kupno turbuny zregenerowanej. Odnośnie czyszczenia to musze troszke poczytać jak to sie robi. Czy może spróbować jakoś rozruszać te kierownice czy nie bawić się w to? Dzieki za pierwszą, superszybką odpowiedz.. Oto linki do logów: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/012dd57990ad64b4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7daef8b18eb8621.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fcee5190d0ddbdc.html Pozdrawiam
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 zrob logi porzadnie ... od 1500 do 4000 rpm .... [ a nie odpuszczasz przy 3000 rpm] na temat rozruszania lierownic bylo juz duzo ...
Mario_gs Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Hej.. Problem w tym że przy 3000 nie odpuszczam tylko spada moc auta (wchodzi w tryb awaryjny), nie można wydusić więcej obrotów ani prędkości powyżej 110 km/h... ;(
PAWEL69 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 zrob logi porzadnie ... od 1500 do 4000 rpm .... [ a nie odpuszczasz przy 3000 rpm] Hej.. Problem w tym że przy 3000 nie odpuszczam tylko spada moc auta (wchodzi w tryb awaryjny), nie można wydusić więcej obrotów ani prędkości powyżej 110 km/h... ;( już napisałem..... zrób jak uważasz żaluzje stoją [zapieczone kierownice turbiny] turbo na stół' date='do czyszczenia lub regeneracji[tu zdania są podzielone'] wybór należy do Ciebie no i użyj opcji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2 wpisz np. : zapieczone kierownice...
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 zrob logi porzadnie ... od 1500 do 4000 rpm .... [ a nie odpuszczasz przy 3000 rpm] dobra dobra ... pomylilem sie ... a co nie mozna ... choc z drugiej strony .... Mario_gs zrob jeszcze 011 BS ...
PAWEL69 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 zrob logi porzadnie ... od 1500 do 4000 rpm .... [ a nie odpuszczasz przy 3000 rpm] dobra dobra ... pomylilem sie ... a co nie mozna ... choc z drugiej strony .... można...można' date=' zwłaszcza Tobie,chyba od tych cyferek dostajesz oczopląsów Mario_gs zrob jeszcze 011 BS ... a pójdzie....
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 niestety to juz rutyna ... i ona jest zgubna ... rocznik 98 ... powinno ...
PAWEL69 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mario_gs zrob jeszcze 011 BS ... niestety to juz rutyna ... i ona jest zgubna ... rocznik 98 ... powinno ... poczekajmy Pozdrawiam
Mario_gs Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam ponownie.. Dzisiaj przed pracą postanowiłem wykonać kolejne - mam nadz ze lepsze logi.. Jednak niestety nie moge zrobic BS. Oto wyniki: Logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce13d1124ac15822.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c52d0174384226ee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/705e0c2406795ccf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c848759039f4279.html statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c5181b4a38b2d88.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a90941c0e0b17578.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4505b21b7f5d8245.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd6dcf06ed480de0.html z gazem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c77848824abca56c.html Sposób wykonania: prosta z lekką górką, 3 bieg, gaz do podłogi az do momentu wejscia silnika w tryb awaryjny (zwykle po 3300 0br/min) Dodam iz na 2 biegu moge zamknac niemalze obrotomierz i jest wszysko ok... Dodalem jeszcze logi statyczne z lekkim gazem (ostatnia fotka) Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 od 2400 do 3800 przeładowanie..... a pózniej juz notlaufa złapał
Mario_gs Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Co do kierownic - wziąłem klucz nr 14, podparłęm i wykonałem ruchy dźwignią sterującą kierownicami.. chodzi lekko, w pewnym momencie czuc leciutki opór (jakby jakaś guma czy sprezyna) i idzie jeszcze kawalek dalej.. Coś mi sie wydaje że regeneracja turbinki mnie nie minie.. ;( A jesli to turbinka to bede mial nowy zawor N75 jakby ktos potrzebował... PZDR[br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 14:34_________________________________________________Kurcze szybcy jesteście .. Ale co dalej...
letallec Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 To nie turbo, bo pompuje na tyle dobrze ze przeladowywuje. Przydały by się logi BS. Szczególnie 011. Próbowałeś je robić?
Mario_gs Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Kupiłem używany interface na allegro, miał być oryginalny i wogole.. wysmienity , zainstalowałem, podłączyłem do autka, pokasowałem inspekcje i błędy w sterowniku... Na zakładce o rejestracji produktu było full registry czy jakoś tak wiec byłem zadowolony. Poszły pozytywy na allegro i git.. Az do dzis - ide zrobic BS (wczesniej nie robilem.. nie bylo potrzeby) i Wersja nie w pełni zarejestrowana czy jakos tak... BS nieda sie zrobic.. Niestety. Skoro turbo ok, przewody podciśnienia (cienkie) nowe, N75 nowy... moze gruszka, podczas wymiany N75 zauważyłem jedynie ze jest ona luzna (lekko lata) ale jest przytwierdzona na stałe i nie spadnie... Powinna być luźna? Zreszta czy to by mogła być przyczyna... W takich sytuacjach wychodzi jak człowiek (ja) mało wie... PZDR
Wihajster Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Kupiłem używany interface na allegro, miał być oryginalny i wogole.. wysmienity , zainstalowałem, podłączyłem do autka, pokasowałem inspekcje i błędy w sterowniku... Na zakładce o rejestracji produktu było full registry czy jakoś tak wiec byłem zadowolony. Poszły pozytywy na allegro i git.. Az do dzis - ide zrobic BS (wczesniej nie robilem.. nie bylo potrzeby) i Wersja nie w pełni zarejestrowana czy jakos tak... BS nieda sie zrobic.. Niestety. Skoro turbo ok, przewody podciśnienia (cienkie) nowe, N75 nowy... moze gruszka, podczas wymiany N75 zauważyłem jedynie ze jest ona luzna (lekko lata) ale jest przytwierdzona na stałe i nie spadnie... Powinna być luźna? Zreszta czy to by mogła być przyczyna... W takich sytuacjach wychodzi jak człowiek (ja) mało wie... PZDR pierwsze słysze,że gruszka jest luzna.....powinna byc sztywna
Mario_gs Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Nie wiem czy sie dobrze wyrazilem: chodzi mi nie o ten zawór (czy gruszke) co jest na turbinie ale o tą czarną (chyba gumową) kulę obok zaworu N75... Tez mi sie wydaje ze powinna byc sztywna, ale nie wiem jak jest przytwierdzona wiec zabiore sie za nia w środę jak bede mial wiecej czasu, przy czym brakuje mi juz pomysłów co sprawdzać, kontrolować, wymieniac... A jedyny serwis AUDI mam dopiero we Wrocławiu, bo do magikow z SKODY w moim miescie strach jechac.. [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 15:06_________________________________________________Czyli nie tylko mi sie pomysly wyczerpaly.. Wiec chyba zaczne od nowa z podwojona dokladnoscia... Najpierw szczelnosc polaczen. Bede informowal o ewentualnych obserwacjach... odstepstwach od normy itp. PZDR
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Nie wiem czy sie dobrze wyrazilem: chodzi mi o tą czarną (chyba gumową) kulę obok zaworu N75... ona jest luzno zalozona i tak powinno byc ....
Mario_gs Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Kolejna garsc danych: Skontrolowałem przewody - wydaje sie byc wszystko ok, uruchimilem silnik, zdjąłem przewód od poduszki ciśnieniowej (tej co podnosi sztange kierownicy) - sztanga opada a w wężyku czuć podciśnienie (ssanie), założyłem wężyk - sztanga idzie do góry.. Nie mierzyłem o ile idzie do góry i opada... ale ruch wydaje sie płynny... Wsiadam do auta, ruszam, 3 bieg - 3200 obr/min - silnik w trybie awaryjnym... Podpinam laptopa - to samo, błąd 575... Niestety ide niebawem do pracy wiec na dzis raczej to tyle... ;(
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 prysnij WD40 i pojezdzij troche jak nie pomoze to zostaje tylko jedno .... powalcz z rejestracja Vag'a zeby zrobic 011 BS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się