dzikasz Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam, nie wiem, czy to dobry dział ale próbuję. Może ktoś się orientuje gdzie mogę znaleźć dane techniczne wtym osiągi silnika jak z tematu. Wszędzie można znaleźć tylko inne wersje a nigdzie nie ma 170KM. jak ktoś wie to niech da znać. pzdr[br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 11:16_________________________________________________no już mam Jakby ktoś chciał to proszę: http://www.audiworld.com/model/a4/02/1_8_sedan.pdf Dane techniczne upewniły mnie w przekonaniu jeszcze bardziej, że coś nie tak z przyspieszaniem w moim A4 pzdr
Kubeł Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ech, z tym naszym AMB są cuda. Wiadomo, że różni się pod pewnym względami od wersji europejskich. Mam amerykańską instrukcję obsługi z danymi technicznymi, ale mam też instrukcję po polsku. Wyobraźcie sobie, że nawet pojemności baków się nie do końca zgadzają. Wersja quattro wg europejskiej specyfikacji ma 66 litrów, a wg amerykańskiej 63 litry. Nawet różnią się ilości oleju silnikowego, które należy wlać: w EU to poniżej 4 litrów, a w USA to ponad 4 litry. A tutaj przecież są te same pojemności i silniki. Różnią się tylko softem, więc gdzieś musi być babol. Z kolei w specyfikacji, którą ty wskazałeś tych różnic nie ma, ale nie ma też wersji 1.8TQ z 6-cio biegową skrzynią, a ja mam własnie takie. Więc znów zamieszanie, chociaż ja mam jeden z ostatnich egzemplarzy B6, a twoja specyfikacja jest z 2002 roku, zatem mogli z czasem dodać opcję. Z ciekawostek to nadmienię, że wersje USA mają inne wahacze dolne przednie - te do których mocowane sa amortyzatory. Konkretnie, to nie tyle wahacze, co tuleje w nich siedzące. Są one węższe, a co za tym idzie amory mają węższe widełki nachodzące na tuleje. Nasze niunie mają też nieco mniejsze tarcze hamulcowe. Ale ja jestem bardzo zadowolony z auta, przede wszystkim daltego że jest jak nowe, ze śmiesznym przebiegiem i w stanie niemal salonowym. Wszelkie diagnostyki potwierdziły jego stan. Ostatnia w Dynosofcie, gdzie po prostu Mirek nie miał czego się czepić. Powiedział tylko, żebym do niego przyjechał gdy już zechcę wrzucić chipa. Z twoim autem ewidentnie musi coś nie grać, bo już któryś raz zgłaszasz problem. Zrób porządną diagnostykę dynamiczną. Musi wyjść co jest nie tak. Swoją drogą miło, że nasze wersje są na dzień dobry mocniejsze i mają przyspieszenie poniżej 8 sek, co? . A, i bardzo ładnie się czipsują do 220KM i 300nM. Na wiosnę zamierzam moją wzmocnić.
poziek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 A, i bardzo ładnie się czipsują do 220KM i 300nM do 200 góra 205 KM i 300Nm... i nic więcej
Kubeł Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 A, i bardzo ładnie się czipsują do 220KM i 300nM do 200 góra 205 KM i 300Nm... i nic więcej Hmm, Dynosoft z Wrocławia jest innego zdania. Sprawdzimy.
poziek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 A, i bardzo ładnie się czipsują do 220KM i 300nM do 200 góra 205 KM i 300Nm... i nic więcej Hmm, Dynosoft z Wrocławia jest innego zdania. Sprawdzimy. cieszę się już teraz na myśl, że wiem lepiej niż firma zajmująca się chiptuningiem
Kubeł Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ja tam się nie upieram, piszę tylko co mi powiedzieli. Chętnie zweryfikuję sprawę.
poziek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ja tam się nie upieram, piszę tylko co mi powiedzieli. Chętnie zweryfikuję sprawę. spoko...
Kubeł Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Z drugiej strony chłopaki z Dynosoftu sroce spod ogona nie wypadli, do tego Mirek sam ma doświadczenie z 1.8T, bo babra się w nim w swoim Seacie. Fakt, że głównie grzebią w dieslach, taka się teraz zrobiła moda i zapotrzebowanie na rynku. No ciekawe, ciekawe, będę z nim gadać.
dzikasz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 aja mam do Ciebie Kubeł pytanie, ile naprawde pali Ci Audik, bo mi udało się po wymianach sond, czujnika temp, wycieciu kata itd, itp. przy normalnej spokojnej , dość dynamicznej jeździe na 11,5 litra po wawie i krótkie dojazdy 8km do miasta. Tak samo mam z przyspieszeniem. Jak kupiłem przyspieszał w 13 s 0-100, teraz wg stopera trochę powyżej 9-ciu s więc jeszcze muszę powalczyć ;(, Tylko nie pytajcie czemu kupiłem skoro źle jeździł (wiedziałem co biorę, za tą kaską), pzdr
Kubeł Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Już pisałem w kilku miejscach: po mieście nie ma reguły, bo to zależy od ruchu, korków, świateł, pory roku, klimy i temperamentu kierowcy. Jeżdżąc po Wrocławiu, który jest fatalny pod względem korków (niekończące się remonty, zamknięte ulice) auto potrafi wziąć każdą ilość paliwa. Jak w mieście ruch jest mały to potrafi zejść do 12 l. a czasem nawet nieco mniej (rzadkość). Średnio można przyjąć, że w mieście pali mi jakieś 13-15 litrów. Na trasie to inna gadka, jak jechałem do Warszawy to spalił mi wg komputera 8,5 litra, a nie oszczędzałem momentami pedału gazu. Powiedzmy, że jechałem czasem spokojnie, czasem ostro. Ze stoperem nie mierzyłem przyspieszenia, ale jest dobrze, oczywiście że z czasem apetyt rośnie, stąd też moje rozważania o chipie.
Cycu71 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 7-8l trasa przy predkosci do 150km/h miasto srednio mam max 12
piotrcar Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 7-8l trasa przy predkosci do 150km/h miasto srednio mam max 12 cos chyba zanizyles w trasie bo przy tych 150 to napewno 7-8 nie spali
poziek Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 7-8l trasa przy predkosci do 150km/h a ja jestem baletnicą
ykk Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 7-8l trasa przy predkosci do 150km/h a ja jestem baletnicą Tyle to nawet diesel spali..
Kubeł Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Cycu, powinieneś się zgłosić do Audi, bo chyba nie wiedzą że udało im się wyprodukować silnik nowej generacji. Szkoda, że tylko u ciebie :>
czaki22 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 do 120 o to chwilowo to max z tym spalaniem powyzej juz chla jak alkocholik, takie juz niestety prawa fizyki sa, z oporami powietrza i toczenia nie ma zartów, chyba ze to tunel próżniowy:)
Cycu71 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Ziomeczki przy 150 to napewno nie spali 8l nauczcie sie czytac trasa nie jest rowna non stop 150km/h tylko do 150km/h (u nas w Polsce mozna 150 jezdzic ?) pisze SREDNIO prawda!?W kazdym badz razie na miescie nie przekroczyla mi jak do tej pory 12l...(normalna jazda nie butowanie i nonstop 5k)[br]Dopisany: 28 Luty 2009, 18:11_________________________________________________ 7-8l trasa przy predkosci do 150km/h a ja jestem baletnicą Tyle to nawet diesel spali.. A kto powiedzial ze DIESEL malo pali
kepasa Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 a mogłem kupić AMB... na drugim fisie średnią mam 13,2 litra... srednia z jakiegoś półrocza... i tak gdzieś pali... ale ja mam AVJ
bimmer Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Dzikasz to powiedz konkretniej co zrobiłes, że autko zaczęło palic ci 11,5 litra paliwa? Ciekaw jestem co trzeba zrobić żeby osiągnąć taki wynik. Jak możesz to daj znać dokładniej co i jak nalezy zrobić. Dzięki.
dzikasz Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 11,5 na normalnych minimum 20 to kilometrowych odcinkach dojazd 10km do miasta i 10km po warszawie na przykład. Do pracy nie jeżdżę nim wogóle bo mam 5km i nie łapie czasem w duży mróz nawet pełnej temperatury i pali wtedy coś koło 15-16. A wymieniłem sondę, wyciąłem kata, wymieniłem filtry, wlałem czyścik silnika przed zmianą oleju, wymieniłem świece choć chyba i tak były nowe (świece z salonu audi, ze znaczkiem ), no i najlepsze dokąd nie palił się check samochód palił więcej, ale odkąd jest błąd kata to nie kasuje go bo pali niej (nie wiem jak to możliwe), wyczyściłem przepustnicę, zatkałem małą dziurkę w dolocie, jak podpoiłem kompresor to znalazłem malutką w rureczce nad filtrem, przeczyściłem DV, wyczyściłem jeszcze zawór odmy taki wpięty miedzy turbo a przepływomierz, to chyba wsio. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się