fox60 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 (edytowane) Witam, Mam taki problem że w skodzie siostry (fabia 1.4 MPI 2005r) ostatnio szarpało silnikiem wymieniłem 2 cewki (2-gi i 3 cylinder) i było wszystko ok. Jednak na nastepny dzień jak pojechała do pracy auto wpadło w tryb awaryjny i kontrolka EPC, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu wszystko ok jednak po jakimś czasie CHECK ale normalna praca silnika. Takie błedy udało mi się zapisać: Thursday,20,July,2017,22:51:53:33490 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl Control Module Part Number: 036 906 034 HE Component and/or Version: MARELLI 4TV 6294 Software Coding: 00061 Work Shop Code: WSC 21080 Additional Info: TMBJC16Y344122980 SKZ7Z0D2507205 VCID: 5CB1E22BCCA955FEA8B-4A9C 4 Faults Found: 17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit P1364 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit P1355 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17912 - Intake Air System P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent Readiness: 0010 0001 Podejrzewam że chodzi tylko o błąd 16490 i 17912 bo przed zmianą cewek sprawdzałem który cylinder nie bangla a nie zdążyłem skasować bo samochód pojechał zaraz po wymianie dalej. Co to może być ewentualnie jak sprawdzić? Edytowane 21 Lipca 2017 przez fox60
MariuszKK Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Ja bym na Twoim miejscu przyjrzał się wiązce elektrycznej idącej w komorze silnika. W tym modelu jest niestety z nią problem, bo leży w kanale do odprowadzania wody z podszybia (gnije) http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=2615
fox60 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 1 godzinę temu, MariuszKK napisał: Ja bym na Twoim miejscu przyjrzał się wiązce elektrycznej idącej w komorze silnika. W tym modelu jest niestety z nią problem, bo leży w kanale do odprowadzania wody z podszybia (gnije) http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=2615 Sprawdzę też ten trop jednak nie wydaje mi się aby to było to bo nie mam aż takiej choinki jak wszyscy inni z tą problematyczną wiazką. Dzięki za jakiś już trop, Ktoś ma jeszcze inny pomysł? W tym momencie stwierdziłem że wykręcę MAP Sensor i sprawdzę jak wygląda bo w obecnym momencie to chyba on się rozlatuje.
MariuszKK Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Tą wiązkę wystarczy odwinąć z parcianej izolacji i podwiesić trytkami troszkę wyżej.Nie koniecznie musi występować choinka, może być tylko jeden kabel "biały" ;-)Masz tam gaz? No i czy to jest MPI 8v 60KM/ 68Km czy VW 16V? 75KM Wysłane z mojego SM-G901F
fox60 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 (edytowane) Gazu nie ma a jest to 16V 75KM, Siostra dojedzie po 22 do domu to będę sprawdzał wiązkę i popatrzę co w niej siedzi ale z tego co mi się wydaje to wiązka jest już odwinięta bo chyba widać kolory kabli, ale to się sprawdzi. Co jeszcze mogę powiedzieć wczoraj po skasowaniu błędów jezdziłem ponad pół godziny i nic się nie świeciło a rano siostra jechała i już wpadł w tryb awaryjny z kontrolką EPC i właśnie nie wiem czy tak może działać uszkodzony czujnik czy może właśnie słaby styk na kablu i jak nie łączy to robi "kuku". W dalszym ciągu zmagam się z problemem. Wymieniłem MAP sensor i zero zmian, wiązka obejrzana, przedzwonione kable wszystko ok, Podciśnienia sprawdzone i szczelność dolotu, przepustnica chodzi bez oporu w całym zakresie. Co jeszcze można sprawdzić i co powoduje takie objawy? Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez fox60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się