Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Litania błędów Skoda i tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam taki problem że w skodzie siostry (fabia 1.4 MPI 2005r) ostatnio szarpało silnikiem wymieniłem 2 cewki (2-gi i 3 cylinder) i było wszystko ok.

Jednak na nastepny dzień jak pojechała do pracy auto wpadło w tryb awaryjny i kontrolka EPC, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu wszystko ok jednak po jakimś czasie CHECK ale normalna praca silnika. Takie błedy udało mi się zapisać:

Thursday,20,July,2017,22:51:53:33490
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 HE
  Component and/or Version:  MARELLI 4TV        6294
           Software Coding: 00061
            Work Shop Code: WSC 21080  
           Additional Info: TMBJC16Y344122980     SKZ7Z0D2507205
                      VCID: 5CB1E22BCCA955FEA8B-4A9C
4 Faults Found:

17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit 
            P1364 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit 
            P1355 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) 
            P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Readiness: 0010 0001

 

Podejrzewam że chodzi tylko o błąd 16490 i 17912 bo przed zmianą cewek sprawdzałem który cylinder nie bangla a nie zdążyłem skasować bo samochód pojechał zaraz po wymianie dalej.

Co to może być ewentualnie jak sprawdzić?

Edytowane przez fox60
Opublikowano

Ja bym na Twoim miejscu przyjrzał się wiązce elektrycznej idącej w komorze silnika. W tym modelu jest niestety z nią problem, bo leży w kanale do odprowadzania wody z podszybia (gnije)

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=2615

Opublikowano
1 godzinę temu, MariuszKK napisał:

Ja bym na Twoim miejscu przyjrzał się wiązce elektrycznej idącej w komorze silnika. W tym modelu jest niestety z nią problem, bo leży w kanale do odprowadzania wody z podszybia (gnije)

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=2615

Sprawdzę też ten trop jednak nie wydaje mi się aby to było to bo nie mam aż takiej choinki jak wszyscy inni z tą problematyczną wiazką.

Dzięki za jakiś już trop, Ktoś ma jeszcze inny pomysł? 

W tym momencie stwierdziłem że wykręcę MAP Sensor i sprawdzę jak wygląda bo w obecnym momencie to chyba on się rozlatuje.

Opublikowano

Tą wiązkę wystarczy odwinąć z parcianej izolacji i podwiesić trytkami troszkę wyżej.
Nie koniecznie musi występować choinka, może być tylko jeden kabel "biały" ;-)

Masz tam gaz?
No i czy to jest MPI 8v 60KM/ 68Km czy VW 16V? 75KM


Wysłane z mojego SM-G901F

Opublikowano (edytowane)

Gazu nie ma a jest to 16V 75KM, 

Siostra dojedzie po 22 do domu to będę sprawdzał wiązkę i popatrzę co w niej siedzi ale z tego co mi się wydaje to wiązka jest już odwinięta bo chyba widać kolory kabli, ale to się sprawdzi.

Co jeszcze mogę powiedzieć wczoraj po skasowaniu błędów jezdziłem ponad pół godziny i nic się nie świeciło a rano siostra jechała i już wpadł w tryb awaryjny z kontrolką EPC i właśnie nie wiem czy tak może działać uszkodzony czujnik czy może właśnie słaby styk na kablu i jak nie łączy to robi "kuku".

 

 

W dalszym ciągu zmagam się z problemem. Wymieniłem MAP sensor i zero zmian, wiązka obejrzana, przedzwonione kable wszystko ok, Podciśnienia sprawdzone i szczelność dolotu, przepustnica chodzi bez oporu w całym zakresie. 

Co jeszcze można sprawdzić i co powoduje takie objawy?

Edytowane przez fox60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...