Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T BFB proszę o analize logów 2 błędy


piecia919

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wolnych obrotach strasznie buja samochodem, wymieniłem sondę pierwszą przed katalizatorem, nowe świece, nowe filtry. Cewki wymieniałem rok temu na nowe firmy NGK.

Błędy:

17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265): przerwa

             P1292 - 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny

16712 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61): sygnał zawysoki

             P0328 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

Błąd czujnika spalania stukowego pojawił się kilka dni temu i sam się skasował. Nie pojawił się już, został tylko błąd termostatu, a samochodem dalej buja na biegu jałowym.

Ten czujnik spalania stukowego to z końcówką niebieską czy zieloną?

 

Logi Dynamiczne PB:

Grupa 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_2qjpVeB.html

Grupa 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_Wkmj22.html

Grupa 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_3xkkn3.html

 

Logi Dynamiczne LPG:

Grupa 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_o18RxE6.html

Grupa 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_G3XtGE.html

Grupa 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_401sQ.html

Edytowane przez piecia919
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj loga na pb na jałowych 002+033+032. W dynamicznych jedynie problem lekki z przepływka bo zaniża kilka g, może to tez wyniakać  z  jakiejś nieszczelności w dolocie

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...