Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8T Q BEX] - czy kat już do wycięcia? (check)


Norakus

Rekomendowane odpowiedzi

 
Czołem Klubowicze. Mam taki problem.
Po raz kolejny wyskoczył mi check (po jakiś 3000tys km od skasowania ostatniego wszystko było ok). Mam następujące błędy:
 
P1293 001 17701 (pierwszy raz)
Termostat F265 sterowania chłodzeniem silnika, zwarcie z potencjałem plus.
(pierwszy raz silnik na tyle się nagrzał, że maska była gorąca)
 
P0420 002 16804 (powtarza się)
Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne.
Za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona
 
P1128 001 17536 (powtarza się)
adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona.
 
P0299 002 16683 (powtarza się)
Regulacja ciśnienia doładowania. Zakres sterowania nie został osiągnięty (Control Range Not Reached)
 
Czy to czas na wycięcie katalizatora i DP, czy przyczyna może być inna?
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną może być kat, ale sądząc po innych błędach są też inne problemy, najlepiej jakbyś zrobił logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie grupy robić na dynamicznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb kanały 002+033, 003+020, 115+118, na lpg 002+033 przed logami skasuj błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...