Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syf w filterze paliwa


Ditomee

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana uszczelki między pompą a głowicą nic nie da olej dostaje się przez uszczelnienie wałka ( z tego co pamiętam ) 

jeszcze raz , radzę wyjąć pompę ze zbiornika ( chwila pracy ) i będziesz wiedział ,że to olej -ostatnio jak to robiłem to pompa w zbiorniku była cała czarna od oleju -

i stąd mogą być te spadki obrotów .

Jak będzie olej na pompie to tandem do wymiany  .

 

 

Edytowane przez Bodek66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było tam trochę oleju

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy telepanie silnika na wolnych też może to powodować ??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ditomee napisał:

Tak było tam trochę oleju

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

gdzie ???? wyjąłeś już pompę ze zbiornika ??????

 

dramat mam na myśli  silikon dużo silikonu ... :)

 

 

Edytowane przez Bodek66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem o pompie tandemowej ,)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur :decayed:

Zrób takie zdjęcia by te zanieczyszczenia w paliwie było widać, puki co to ja nie widzę powodu by wyciągać pompkę ze zbiornika :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem taka operacje że odpiolem wąż paliwa co idzie do filtra paliwa przy filterze przekraczając kluczyk napelnilrm pół słoika i paliwo było czyszciutkie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur

błąd i nie prawda , robiłem kilka takich przypadków po wyjęciu pompy ze zbiornika on sprawiał wrażenie czystego a pompa była cała czarna 

tak jakby plastykowy korpus przyciągał olej :) no tak to wyglądało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kropeczki czarne to syf ,)a9b76ffe39e29aa7a5edd5f1cdc1a29b.jpg63e5d982dbc0e481b2ecac1faea58060.jpg4ed8d85370f6d1b00346b2a9d337b7a3.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bodek66 napisał:

Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur

błąd i nie prawda , robiłem kilka takich przypadków po wyjęciu pompy ze zbiornika on sprawiał wrażenie czystego a pompa była cała czarna 

tak jakby plastykowy korpus przyciągał olej :) no tak to wyglądało

Puki co to według mojej wiedzy olej się pięknie miesza z paliwem i taki efekt jak opisujesz nie może być spowodowany zawartością oleju w paliwie , bo dotyczył by całej  objętości paliwa w układzie paliwowym.

Bardziej mi to wygląda na zawartość cząstek stałych w paliwie , które na zasadzie elektrostatyki mogą do części plastikowych przylgnąć , albo z powodu swoich rozmiarów po prostu obkleić smok pompy:hi:

2 godziny temu, Ditomee napisał:

4ed8d85370f6d1b00346b2a9d337b7a3.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Coś tam teraz widać , to paliwo jest złapane ze zbiornika , czy za filtrem paliwa ?

Jak ze zbiornika to nie ma się czym martwić , filtr to powinien wyłapać, gorzej jakby takie wychodziło z filtra i zasilało tandempompę :decayed:

P.S.

Jak spoglądam na zdjęcia tego silikonu na uszczelce tandemu to mi się za każdym scyzoryk w kieszeni otwiera :facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To paliwo wylalem z filtra paliwa

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu paliwo z weza przed filtrem , przekrecony kluczyk stacjyjki i spuszczone do sloika , czysciutkie e74b8303ca5f2f7604c6526f9852db72.jpg2f2dbf72817c6aa81476e7c5829a0762.jpg36cc50ccd49532bbaffca4cfa5349216.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No filtr jest po to by zanieczyszczenia wyłapywać i jak z niego wylewasz to te większe mają prawo z filtra razem z paliwem wypłynąć, tak że nie róbmy paniki bo to tak być powinno.

Ciekawe tylko z jakich elementów silnika te zanieczyszczenia pochodzą, jakbym miał zgadywać to jako źródło ich pochodzenia obstawił bym uszczelniacze pompek :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za namową kolegi Bodek66 dziś sprawdziłem pompę , już po odpieciu przewodów widoczna była na moje oko ropa 538b28ff2a7587033eb910423ed5bcc8.jpga6185dd8de401065ff6f225b58b9d9d6.jpg9fe50aa8f4e6b146d5e1c47177fcb75c.jpg006b888359922c76ddc0547644bd4a4e.jpg8d734530c6c124f1618ad1298533f8d5.jpgebad8c2872ce996615b5aedbe763ffda.jpg7fd5594f69d61eb54c61bbc8df439428.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę te czarne drobinki w paliwie to mogą być też drobinki sadzy, jeżeli silnik by dmuchał spalinami do szyny w głowicy zasilającej pompki w paliwo :decayed:

Mogło by to też być przyczyną zakłóceń dawkowania paliwa , a w efekcie powodować właśnie problem z obrotami biegu jałowego .:hi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ropa tylko olej silnikowy , najważniejsze,że wiesz co dalej z tym zrobić bo gdybanie doprowadziło by cię do rozstroju nerwowego i remontu silnika :)

Pozdrawiam Serdecznie

Edytowane przez Bodek66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę te czarne drobinki w paliwie to mogą być też drobinki sadzy, jeżeli silnik by dmuchał spalinami do szyny w głowicy zasilającej pompki w paliwo :decayed:
Mogło by to też być przyczyną zakłóceń dawkowania paliwa , a w efekcie powodować właśnie problem z obrotami biegu jałowego .:hi:
 
Czyli co to za sugestia i jak się ich pozbyć ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to by trzeba sprawdzić czy faktycznie w powracającym z tandempompy paliwie jest dużo pęcherzyków gazów .

Na wężyku powrotnym założył bym dłuższy przeźroczysty wężyk, jego pętle wystawił z pod maski na szybę  i poobserwował w czasie jazdy co wraca do zbiornika :hi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...